Pregled bibliografske jedinice broj: 948221
Matematičari u muzeju
Matematičari u muzeju, 2017., diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
CROSBI ID: 948221 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Matematičari u muzeju
(Mathematicians in the museum)
Autori
Mikulić, Josipa Terezija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Split
Datum
13.07
Godina
2017
Stranica
92
Mentor
Braić, Snježana
Neposredni voditelj
Zorić, Željka
Ključne riječi
projekt, radionica, arheologija, matematika, manipuliranje didaktičkim materijalima, suradničko učenje, istraživanje, demistifikacija, korelacija
(project, workshop, archeology, mathematics, manipulation of the didactical material, collaboration, inquiry, demystification, correlation)
Sažetak
Matematičari u muzeju interdisciplinarni je projekt Arheološkog Muzeja u Splitu i Prirodoslovno–matematičkog fakulteta u Splitu koji obuhvaća muzejsko-edukativne radionice namijenjene učenicima od 4. do 8. razreda osnovne škole i osmišljene u skladu s kurikulumom nastavnog predmeta matematike. Svaka radionica započinje arheološkim i povijesnim pričama o određenoj muzejskoj znamenitosti koja zatim upućuje na nekog slavnog matematičara i njegov matematički problem kojeg treba istražiti. Kroz suradničko učenje i manipuliranje didaktičkim materijalima cilj radionica je demistificirati muzejsku instituciju i matematiku kao znanost te ukazati na životnu primjenu matematike i njenu korelaciju s raznim područjima. Primjenom znanstvenih metoda na matematičke zadatke i suvremenih principa nastave učenici razbijaju predrasude o matematici kroz igru te stvaraju vječne uspomene u muzeju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Profili:
Snježana Braić
(mentor)