Pregled bibliografske jedinice broj: 948220
Igre u nastavi matematike
Igre u nastavi matematike, 2017., diplomski rad, Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
CROSBI ID: 948220 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Igre u nastavi matematike
(Games in mathematics)
Autori
Ivković, Josipa
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Prirodoslovno-matematički fakultet
Mjesto
Split
Datum
13.07
Godina
2017
Stranica
61
Mentor
Braić, Snježana
Neposredni voditelj
Zorić, Željka
Ključne riječi
koncentracija, aktivnost, motivacija, samopouzdanje, cilj, ishodi učenja, razvojni aspekti
(concentration, activity, motivation, self-confidence, goal, learning outcomes, development aspects)
Sažetak
Jedna od zadaća suvremenog nastavnika matematike je zainteresirati učenike za matematiku, učiniti nastavu što zanimljivijom i „bližom“ učenicima. Stoga nastavnici traže nove načine kako bi gradivo približili njihovom uzrastu i prikazali ga primjenjivim u stvarnom životu. To se može postići korištenjem igara u nastavi matematike. Kroz igru pojedinac razvija različite razvojne aspekte: kognitivni, socijalno emocionalni, psihomotorni i razvoj govora. Igranje na nastavi olakšava svladavanje gradiva na učenicima blizak način. Korištenje igara ima mnogo više prednosti nego nedostataka ; npr. postiže se veća koncentracija, aktivnost i motivacija te razvija samopouzdanje. Za svaku igru je bitno znati koji je cilj njene primjene u nastavi, ali i koji su ishodi učenja. Ovisno o tome što želimo postići uvođenjem igre u nastavu možemo ju primijeniti u svim dijelovima nastavnog sata. Neke od igara su navedene u ovom radu i primijenjene na određene nastavne jedinice te su detaljno raspisana pravila i način provođenja igre.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split
Profili:
Snježana Braić
(mentor)