Pregled bibliografske jedinice broj: 948204
IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI KAO POTICAJ RAZVIJANJU USMENOG IZRAŽAVANJA TE GOVORNIČKIH SPOSOBNOSTI UČENIKA
IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI KAO POTICAJ RAZVIJANJU USMENOG IZRAŽAVANJA TE GOVORNIČKIH SPOSOBNOSTI UČENIKA // Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika / Zrilić, Smijana (ur.).
Zadar, 2016. str. 355-365 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 948204 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
IZVANNASTAVNE AKTIVNOSTI KAO POTICAJ RAZVIJANJU USMENOG IZRAŽAVANJA TE GOVORNIČKIH SPOSOBNOSTI UČENIKA
(EXTRACURRICULAR ACTIVITIES THAT STIMULATE A VERBAL EXPRESSION AND SPEAKING ABILITIS OF STUDENTS)
Autori
Vrsaljko, Slavica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
ISBN
978-953-331-135-7
Skup
Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 25.02.2016. - 27.02.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
govorna uporaba jezika, jezično izražavanje, pravogovorna (ortoepska norma), izvannastavne aktivnosti, darovitost.
(verbal use of language, language expression, orthoepic norm, extracurricular activities, giftedness.)
Sažetak
Temeljni ciljevi nastave hrvatskoga jezika u osnovnoškolskom obrazovanju odnose se na razvijanje jezično-komunikacijskih sposobnosti pri govornoj i pisanoj uporabi jezika u svim funkcionalnim stilovima. Osim toga zadaće se nastavnog područja jezičnog izražavanja, između ostaloga, odnose na stvaranje navika uporabe pravogovornih (ortoepskih) normi. Sadržaji i područja ostvarivanja izvannastavnih aktivnosti različita su. Aktivnosti kojima bi se mogle poticati usmeno izražavanje te govorničke vještine, a u skladu su s Nastavnim kurikulom, između ostalih, su sljedeće: literarne, dramske, novinarske, filmske radionice te organiziranje školskog radija. Pojedine škole također organiziraju različite školske debate i sl. Stoga će se radom dati pregled izvannastavnih aktivnosti organiziranih u pojedinim školama u kojima su uključeni svi učenici, s naglaskom na onima koji pokazuju darovitost u navedenom području s jedne strane, a s druge oni koji pokazuju želju, ali su paralizirani strahom od javnog govorenja.
Izvorni jezik
Hrvatski