Pregled bibliografske jedinice broj: 948191
Matematička indukcija
Matematička indukcija // Matematika v šoli, 19 (2013), 1-2; 45-53 (međunarodna recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 948191 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Matematička indukcija
(Mathematical Induction)
Autori
Zorić, Željka
Izvornik
Matematika v šoli (1318-010X) 19
(2013), 1-2;
45-53
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
matematička indukcija, konačni zbrojevi, djeljivost, geometrija
(mathematical induction, final amounts, divisibility, geometry)
Sažetak
Članak predstavlja prikaz obrade nastavne cjeline, Princip matematičke indukcije na dodatnoj nastavi matematike za 1. razred srednje škole. Prvo je utvrđena razlika između deduktivnog i induktivnog načina razmišljanja, a potom se kroz različite primjere pokazuje kako induktivnim načinom razmišljanja ne dobivamo uvijek istinite tvrdnje. Nakon definiranja principa matematičke indukcije slijede primjeri primjene na različite zadatke: dokazivanje konačnih suma, djeljivost te geometrijska indukcija. Na kraju je odabir zadataka za vježbu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
Napomena
Rad je izdan na slovenskom jeziku.
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- MathEduc