Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 948101

Kako su mjerili stari Hvarani?


Zorić, Željka; Jovanović, Jelena
Kako su mjerili stari Hvarani? // Acta mathematica Spalatensia. Series didactica, 1 (2018), 1-7 doi:10.32817/amssd.1.1.1 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 948101 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Kako su mjerili stari Hvarani?
(How did the old Hvarans measure?)

Autori
Zorić, Željka ; Jovanović, Jelena

Izvornik
Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (2623-6125) 1 (2018); 1-7

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
interdisciplinarni projekt ; muzejsko-edukativna radionica ; nastava matematike ; arheologija
(interdisciplinary project ; museum-educational workshop ; math teaching ; archeology)

Sažetak
Je li moguće povezati matematiku, muzeje i arheologiju? Možemo li poučavati matematiku u muzeju? Bi li učenici bili zainteresirani za takvu vrstu podučavanja i učenja? Od idejnog rješenja preko realizacije interdisciplinarnog projekta Matematičari u muzeju, u radu se analiziraju višeslojni procesi i ciljevi muzejsko-edukativne radionice Kako su mjerili stari Hvarani?. Radionica se temelji na grčkoj metrologiji, a osmišljena je u skladu s kurikulumom nastavnog predmeta matematike za četvrti razred osnovne škole. Korelacijom i popularizacijom matematike i arheologije, u fokusu je drugačiji pristup provođenja nastave matematike, preciznije izvanučionička nastava u muzejskom okruženju, te evaluacija motivacije i reakcija učenika/sudionika muzejsko-edukativnih radionica.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Arheologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Željka Zorić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

doi www.academia.edu amas.pmfst.unist.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Zorić, Željka; Jovanović, Jelena
Kako su mjerili stari Hvarani? // Acta mathematica Spalatensia. Series didactica, 1 (2018), 1-7 doi:10.32817/amssd.1.1.1 (domaća recenzija, članak, stručni)
Zorić, Ž. & Jovanović, J. (2018) Kako su mjerili stari Hvarani?. Acta mathematica Spalatensia. Series didactica, 1, 1-7 doi:10.32817/amssd.1.1.1.
@article{article, author = {Zori\'{c}, \v{Z}eljka and Jovanovi\'{c}, Jelena}, year = {2018}, pages = {1-7}, DOI = {10.32817/amssd.1.1.1}, keywords = {interdisciplinarni projekt, muzejsko-edukativna radionica, nastava matematike, arheologija}, journal = {Acta mathematica Spalatensia. Series didactica}, doi = {10.32817/amssd.1.1.1}, volume = {1}, issn = {2623-6125}, title = {Kako su mjerili stari Hvarani?}, keyword = {interdisciplinarni projekt, muzejsko-edukativna radionica, nastava matematike, arheologija} }
@article{article, author = {Zori\'{c}, \v{Z}eljka and Jovanovi\'{c}, Jelena}, year = {2018}, pages = {1-7}, DOI = {10.32817/amssd.1.1.1}, keywords = {interdisciplinary project, museum-educational workshop, math teaching, archeology}, journal = {Acta mathematica Spalatensia. Series didactica}, doi = {10.32817/amssd.1.1.1}, volume = {1}, issn = {2623-6125}, title = {How did the old Hvarans measure?}, keyword = {interdisciplinary project, museum-educational workshop, math teaching, archeology} }

Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font