Pregled bibliografske jedinice broj: 948101
Kako su mjerili stari Hvarani?
Kako su mjerili stari Hvarani? // Acta mathematica Spalatensia. Series didactica, 1 (2018), 1-7 doi:10.32817/amssd.1.1.1 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 948101 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kako su mjerili stari Hvarani?
(How did the old Hvarans measure?)
Autori
Zorić, Željka ; Jovanović, Jelena
Izvornik
Acta mathematica Spalatensia. Series didactica (2623-6125) 1
(2018);
1-7
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
interdisciplinarni projekt ; muzejsko-edukativna radionica ; nastava matematike ; arheologija
(interdisciplinary project ; museum-educational workshop ; math teaching ; archeology)
Sažetak
Je li moguće povezati matematiku, muzeje i arheologiju? Možemo li poučavati matematiku u muzeju? Bi li učenici bili zainteresirani za takvu vrstu podučavanja i učenja? Od idejnog rješenja preko realizacije interdisciplinarnog projekta Matematičari u muzeju, u radu se analiziraju višeslojni procesi i ciljevi muzejsko-edukativne radionice Kako su mjerili stari Hvarani?. Radionica se temelji na grčkoj metrologiji, a osmišljena je u skladu s kurikulumom nastavnog predmeta matematike za četvrti razred osnovne škole. Korelacijom i popularizacijom matematike i arheologije, u fokusu je drugačiji pristup provođenja nastave matematike, preciznije izvanučionička nastava u muzejskom okruženju, te evaluacija motivacije i reakcija učenika/sudionika muzejsko-edukativnih radionica.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Arheologija