Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 948094

Matematika + arheologija = matematičari u muzeju


Jovanović, Jelena; Zorić, Željka
Matematika + arheologija = matematičari u muzeju // Šola in muzeji v evropskem letu kulturne dediščine [Elektronski vir] = Škola i muzeji u evropskoj godini kulturne baštine : e-zbornik / Krapše, Štefan (ur.).
Nova Gorica: Educa, 2018. str. 271-276 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 948094 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Matematika + arheologija = matematičari u muzeju
(Mathematics + archeology = mathematicians in the museum)

Autori
Jovanović, Jelena ; Zorić, Željka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Šola in muzeji v evropskem letu kulturne dediščine [Elektronski vir] = Škola i muzeji u evropskoj godini kulturne baštine : e-zbornik / Krapše, Štefan - Nova Gorica : Educa, 2018, 271-276

ISBN
978-961-6753-49-4

Skup
2. strokovno-znanstvena mednarodna konferenca Šola in muzeji = II. znanstveno-stručna međunarodna konferencija Škola i muzeji = II. naučno-stručna međunarodna konferenca Škola i muzeji

Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 23.03.2018. - 24.03.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
projekt ; poučavanje matematike ; radionica ; modeliranje
(project ; teaching mathematics ; workshop ; modeling)

Sažetak
Matematičari u muzeju zajednički je interdisciplinarni projekt Arheološkog muzeja u Splitu i Odjela za matematiku Prirodoslovno- matematičkog fakulteta u Splitu. Riječ je o ciklusu od ukupno pet sadržajno jedinstvenih muzejsko- edukativnih radionica, osmišljenih u skladu s kurikulumom nastavnog predmeta matematika, namijenjenih za učenike od četvrtog od osmog razreda osnovne škole. Za svaki razred prilagođena je po jedna od radionica, tematski vezana uz pojedinog starogrčkog matematičara (Pitagora, Euklid, Tales, Arhimed), izuzev radionice za četvrti razred, koja se temelji isključivo na grčkoj metrologiji. Projekt istodobno popularizira dvije na prvi pogled nespojive znanosti, matematiku i arheologiju, koje svojom korelacijom u izvanučioničkoj nastavi demistificiraju muzejsku ustanovu i prostor, s naglaskom na primjenjivost matematike u svakodnevnom životu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Arheologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Željka Zorić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Jovanović, Jelena; Zorić, Željka
Matematika + arheologija = matematičari u muzeju // Šola in muzeji v evropskem letu kulturne dediščine [Elektronski vir] = Škola i muzeji u evropskoj godini kulturne baštine : e-zbornik / Krapše, Štefan (ur.).
Nova Gorica: Educa, 2018. str. 271-276 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Jovanović, J. & Zorić, Ž. (2018) Matematika + arheologija = matematičari u muzeju. U: Krapše, Š. (ur.)Šola in muzeji v evropskem letu kulturne dediščine [Elektronski vir] = Škola i muzeji u evropskoj godini kulturne baštine : e-zbornik.
@article{article, author = {Jovanovi\'{c}, Jelena and Zori\'{c}, \v{Z}eljka}, editor = {Krap\v{s}e, \v{S}.}, year = {2018}, pages = {271-276}, keywords = {projekt, pou\v{c}avanje matematike, radionica, modeliranje}, isbn = {978-961-6753-49-4}, title = {Matematika + arheologija = matemati\v{c}ari u muzeju}, keyword = {projekt, pou\v{c}avanje matematike, radionica, modeliranje}, publisher = {Educa}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }
@article{article, author = {Jovanovi\'{c}, Jelena and Zori\'{c}, \v{Z}eljka}, editor = {Krap\v{s}e, \v{S}.}, year = {2018}, pages = {271-276}, keywords = {project, teaching mathematics, workshop, modeling}, isbn = {978-961-6753-49-4}, title = {Mathematics + archeology = mathematicians in the museum}, keyword = {project, teaching mathematics, workshop, modeling}, publisher = {Educa}, publisherplace = {Ljubljana, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font