Pregled bibliografske jedinice broj: 948091
Matematičari u muzeju - Koliko su visoki orlovi u muzeju
Matematičari u muzeju - Koliko su visoki orlovi u muzeju // Modeliranje i matematika (zbornik radova)
Zagreb: Školska knjiga, 2017. str. 407-419 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 948091 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Matematičari u muzeju - Koliko su visoki orlovi u muzeju
(Mathematicians in the Museum - How tall are the eagles in the museum)
Autori
Zorić, Željka ; Jovanović, Jelena ; Mikulić, Josipa Terezija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Modeliranje i matematika (zbornik radova)
/ - Zagreb : Školska knjiga, 2017, 407-419
ISBN
978-953-56797-2-1
Skup
10. stručno-metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnoj i srednjoj školi
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 10.11.2017. - 12.11.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
projekt, poučavanje matematike, radionica, modeliranje
(project, teaching mathematics, workshop, modeling)
Sažetak
Projekt Matematičari u muzeju spoj je naoko nespojivog, arheologije i matematike. Ako u tu jednadžbu uvrstimo i modeliranje onda možemo pričati o inovativnom pristupu u poučavanju matematike koji nudimo nastavnicima i učenicima osnovnih škola u Splitu. Tema ovog članka je opis projekta, kako je nastao i zašto, te opis radionica koje su njegov sastavni dio.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Arheologija