Pregled bibliografske jedinice broj: 948082
Projekt u nastavi matematike
Projekt u nastavi matematike // 2. mednarodna konferenca o učenju in poučevanju matematike KUPM 2014 Zbornik prispevkov
Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 2015. str. 380-388 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 948082 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Projekt u nastavi matematike
(Project in mathematics)
Autori
Zorić, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
2. mednarodna konferenca o učenju in poučevanju matematike KUPM 2014 Zbornik prispevkov
/ - Ljubljana : Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 2015, 380-388
ISBN
978-961-03-0330-5
Skup
2. mednarodna konferenca o učenju in poučevanju matematike KUPM 2014
Mjesto i datum
Čatež ob Savi, Slovenija, 21.08.2014. - 22.08.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
projekt, suradničko učenje, samostalni rad, kreativnost, korelacije među predmetima
(project, collaborative learning, independent work, creativity, correlation, similarity)
Sažetak
U dnevnom tisku, na Internetu, zapravo svuda oko nas pojavljuju se članci u kojima se spominju raznorazni projekti – investicijski, edukacijski, EU projekti i dr. S obzirom na taj podatak zapravo je dosta čudno da se projekti u nastavi matematike toliko malo i rijetko rade. Cilj ovog rada je prikazati teorijsku obradu projekta u nastavi matematike te prikazati razvoj projekta od ideje do prezentacije radova. Moderna metodika nastave matematike želi učenike staviti u prvi plan. To se najbolje postiže suradničkim učenjem, samostalnim radom i dozom slobode u kojoj učenici mogu pokazati i razvijati svoju kreativnost. Projekt ima sve te značajke u sebi. Tema projekta treba biti interesantna, motivirajuća, učenicima prilagođena i bliska. Zgodna ideja i korelacija s drugim nastavnim predmetima točno je to što želimo i trebamo. Prilikom smišljanja projekta razmišljamo i o tome što želimo dobiti kao krajnji proizvod i koliko god pustimo mašti na volju uvijek dobijemo nešto što će nas iznenaditi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika