Pregled bibliografske jedinice broj: 948075
Učenici istražuju povijest matematike
Učenici istražuju povijest matematike // 1. mednarodna Konferenca o učenju in poučevanju matematike KUPM 2012 Zbornik prispevkov
Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 2012. str. 314-319 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 948075 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učenici istražuju povijest matematike
(Students explore the history of mathematics)
Autori
Zorić, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
1. mednarodna Konferenca o učenju in poučevanju matematike KUPM 2012 Zbornik prispevkov
/ - Ljubljana : Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 2012, 314-319
ISBN
978-961-03-0055-7
Skup
1. mednarodna Konferenca o učenju in poučevanju matematike KUPM 2012
Mjesto i datum
Maribor, Slovenija, 23.08.2012. - 24.08.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
načelo interesa, historicizmi, povijest matematike, motivacija
(principle of interest, historicism, history of mathematics, motivation)
Sažetak
Razvijanje interesa za matematiku jedno je od važnih načela nastave matematike. Matematika slovi kao težak predmet jer od učenika zahtijeva kontinuirani rad u koji je potrebno uložiti dosta vremena, truda i napora. Ako učenici pokazuju interes za predmet, onda mnoge teškoće nestaju i učenje postaje jednostavnije i uspješnije. Jedan su od načina buđenja interesa u nastavi matematike, koji se rijetko koristi, historicizmi. Historicizam je proučavanje određenog pitanja pretežno s povijesne strane i isticanje i naglašavanje povijesnih činjenica među svim ostalim. Učenici obično nemaju ni najosnovniju predodžbu o razvoju matematike, o njezinoj staroj i bogatoj povijesti. Smatraju da je matematika uvijek bila takva kakva je sad. U njezinoj povijesti ima mnogo interesantnih tema koje bi učenici mogli istraživati. Ovdje ćemo navesti nekoliko ideja kako proučavanjem povijesti matematike pobuditi interes i motivirati učenike za njezino učenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika