Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 948075

Učenici istražuju povijest matematike


Zorić, Željka
Učenici istražuju povijest matematike // 1. mednarodna Konferenca o učenju in poučevanju matematike KUPM 2012 Zbornik prispevkov
Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 2012. str. 314-319 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 948075 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenici istražuju povijest matematike
(Students explore the history of mathematics)

Autori
Zorić, Željka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
1. mednarodna Konferenca o učenju in poučevanju matematike KUPM 2012 Zbornik prispevkov / - Ljubljana : Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 2012, 314-319

ISBN
978-961-03-0055-7

Skup
1. mednarodna Konferenca o učenju in poučevanju matematike KUPM 2012

Mjesto i datum
Maribor, Slovenija, 23.08.2012. - 24.08.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
načelo interesa, historicizmi, povijest matematike, motivacija
(principle of interest, historicism, history of mathematics, motivation)

Sažetak
Razvijanje interesa za matematiku jedno je od važnih načela nastave matematike. Matematika slovi kao težak predmet jer od učenika zahtijeva kontinuirani rad u koji je potrebno uložiti dosta vremena, truda i napora. Ako učenici pokazuju interes za predmet, onda mnoge teškoće nestaju i učenje postaje jednostavnije i uspješnije. Jedan su od načina buđenja interesa u nastavi matematike, koji se rijetko koristi, historicizmi. Historicizam je proučavanje određenog pitanja pretežno s povijesne strane i isticanje i naglašavanje povijesnih činjenica među svim ostalim. Učenici obično nemaju ni najosnovniju predodžbu o razvoju matematike, o njezinoj staroj i bogatoj povijesti. Smatraju da je matematika uvijek bila takva kakva je sad. U njezinoj povijesti ima mnogo interesantnih tema koje bi učenici mogli istraživati. Ovdje ćemo navesti nekoliko ideja kako proučavanjem povijesti matematike pobuditi interes i motivirati učenike za njezino učenje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Željka Zorić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zorić, Željka
Učenici istražuju povijest matematike // 1. mednarodna Konferenca o učenju in poučevanju matematike KUPM 2012 Zbornik prispevkov
Ljubljana: Zavod Republike Slovenije za šolstvo, 2012. str. 314-319 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Zorić, Ž. (2012) Učenici istražuju povijest matematike. U: 1. mednarodna Konferenca o učenju in poučevanju matematike KUPM 2012 Zbornik prispevkov.
@article{article, author = {Zori\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2012}, pages = {314-319}, keywords = {na\v{c}elo interesa, historicizmi, povijest matematike, motivacija}, isbn = {978-961-03-0055-7}, title = {U\v{c}enici istra\v{z}uju povijest matematike}, keyword = {na\v{c}elo interesa, historicizmi, povijest matematike, motivacija}, publisher = {Zavod Republike Slovenije za \v{s}olstvo}, publisherplace = {Maribor, Slovenija} }
@article{article, author = {Zori\'{c}, \v{Z}eljka}, year = {2012}, pages = {314-319}, keywords = {principle of interest, historicism, history of mathematics, motivation}, isbn = {978-961-03-0055-7}, title = {Students explore the history of mathematics}, keyword = {principle of interest, historicism, history of mathematics, motivation}, publisher = {Zavod Republike Slovenije za \v{s}olstvo}, publisherplace = {Maribor, Slovenija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font