Pregled bibliografske jedinice broj: 947955
Interkulturalna nastava glazbe
Interkulturalna nastava glazbe // Suvremeni pristupi nastavi glazbe i izvannastavnim glazbenim aktivnostima u općeobrazovnoj školi / Šulentić Begić, Jasna (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 49-62
CROSBI ID: 947955 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interkulturalna nastava glazbe
(Intercultural music education)
Autori
Begić, Amir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Suvremeni pristupi nastavi glazbe i izvannastavnim glazbenim aktivnostima u općeobrazovnoj školi
Urednik/ci
Šulentić Begić, Jasna
Izdavač
Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2018
Raspon stranica
49-62
ISBN
978-953-8181-01-6
Ključne riječi
glazbe svijeta, interkulturalni odgoj, nastava glazbe
(world music, intercultural education, music education)
Sažetak
Istraživanja na području odgoja i obrazovanja (pa tako i nastave glazbe) ukazuju na kontinuiranu i uspješnu implementaciju interkulturalizma u nastavu brojnih europskih obrazovnih sustava. Nastava Glazbene kulture i napose Glazbene umjetnosti u nas još uvijek ne posjeduju odgojnu dimenziju koja je usmjerena na razvijanje interkulturalne kompetencije učenika. Ovim radom želi se ukazati na potrebu za redefiniranjem predmetnih planova i programa za nastavu glazbe, a u smjeru implementacije interkulturalnih sadržaja u iste. Učenici u okviru osnovnoškolske i gimnazijske nastave glazbe u nedovoljnoj mjeri upoznaju različite glazbene tradicije, ali i kulture u cjelini, što je prepreka interkulturalnom odgoju. Ukazujući na spomenute nedostatke predlaže se i jedan od mogućih modela interkulturalne nastave glazbe.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)