Pregled bibliografske jedinice broj: 947952
Integrirana nastava Glazbene kulture / umjetnosti i Geografije: Tradicijskom glazbom putujemo Hrvatskom
Integrirana nastava Glazbene kulture / umjetnosti i Geografije: Tradicijskom glazbom putujemo Hrvatskom // Suvremeni pristupi nastavi glazbe i izvannastavnim glazbenim aktivnostima u općeobrazovnoj školi / Šulentić Begić, Jasna (ur.).
Osijek: Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 77-92
CROSBI ID: 947952 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integrirana nastava Glazbene kulture /
umjetnosti i Geografije: Tradicijskom glazbom
putujemo Hrvatskom
(Integrated Classes of Music Culture / Art and
Geography: We Travel to Croatia with
Traditional Music)
Autori
Šulentić Begić, Jasna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Suvremeni pristupi nastavi glazbe i izvannastavnim glazbenim aktivnostima u općeobrazovnoj školi
Urednik/ci
Šulentić Begić, Jasna
Izdavač
Akademija za umjetnost i kulturu Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Grad
Osijek
Godina
2018
Raspon stranica
77-92
ISBN
978-953-8181-01-6
Ključne riječi
integrirana nastava, nastava Glazbene kulture/umjetnosti, nastava Geografije, tradicijska glazba
(Integrated Teaching, Teaching Music Culture / Art, Geography lessons, traditional music)
Sažetak
Povezivanje sadržaja različitih predmeta moguće je organizirati kao integriranu nastavu. Integrirana nastava može se provoditi kroz dva ili više predmeta, može ju izvoditi jedan, dva ili više nastavnika, u njoj mogu sudjelovati jedan, dva ili više razrednih odjela te se može provoditi u školi ili izvan nje. U takvoj nastavi povezuju se sadržaji različitih predmeta na temelju zajedničke teme koja se proučava s različitih gledišta. Rad ima svrhu prikazati integriranu nastavu Glazbene kulture/umjetnosti i Geografije, tj. moguću korelaciju sadržaja navedenih predmeta, pod temom „Tradicijskom glazbom putujemo Hrvatskom“. Tijekom navedene nastave moguće je slušati hrvatsku tradicijsku glazbu i pjevati hrvatske tradicijske pjesme te upoznati/ponoviti geografska obilježja hrvatskih krajeva iz kojih one potječu. Razlog zbog kojega bi povremeno, no ne prečesto, trebalo ostvarivati integriranu nastavu je taj što takva nastava učenicima donosi promjenu u nastavnu svakodnevicu, a svaka promjena doprinosi uklanjanju zamora i monotonije te nastavu čini zanimljivijom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku
Profili:
Jasna Šulentić Begić
(autor)