Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 947694

Vrednovanje u nastavi Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti


Šmitpeter, Valentina
Vrednovanje u nastavi Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Akademija za umjetnost i kulturu, Osijek


CROSBI ID: 947694 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Vrednovanje u nastavi Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti
(Evaluation in Music culture and Music arts classes)

Autori
Šmitpeter, Valentina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Akademija za umjetnost i kulturu

Mjesto
Osijek

Datum
11.07

Godina
2018

Stranica
31

Mentor
Šulentić Begić, Jasna

Ključne riječi
nastava Glazbene kulture, nastava Glazbene umjetnosti, nastavna područja, vrednovanje, ocjenjivanje
(Music culture class, Music arts class, teaching areas, evaluation, grading)

Sažetak
Vrednovanje u nastavi je važna stavka odgojno- obrazovnog procesa jer služi kao pokazatelj usvojenosti znanja svakog učenika. Vrednovanje u nastavi glazbe u općeobrazovnoj školi predstavlja problem mnogim nastavnicima te često ocjenjuju subjektivno ili na temelju nastavnih područja (pjevanje, sviranje, glazbeno stvaralaštvo) koja ne bi trebalo ocjenjivati, jer ne mogu biti pokazatelj učenikova stečena glazbenih znanja i vještina zbog učeničkih različito (ne)razvijenih glazbenih sposobnosti. Na temelju tih činjenica u nastavi glazbe se istražuje problem vrednovanja i ocjenjivanja te se razmatraju postupci dobivanja što objektivnije ocjene s obzirom na individualne glazbene sposobnosti svakog učenika. Kroz poglavlja nastava Glazbene kulture, nastavna područja u nastavi Glazbene kulture, nastava Glazbene umjetnosti te nastavna područja u nastavi Glazbene umjetnosti opisuje se nastava propisana službenim dokumentima kao što su Nastavni plan i program za osnovnu školu (2006), Nastavni programi za gimnazije (1994), Nacionalni okvirni kurikulum (2010), a u poglavljima vrednovanje u nastavi i vrednovanje u nastavi Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti istražuje se i ukazuje na problem ocjenjivanja i vrednovanja u nastavi Glazbene nastave te predlažu postupci objektivnog ocjenjivanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Glazbena umjetnost



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Jasna Šulentić Begić (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Šmitpeter, Valentina
Vrednovanje u nastavi Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Akademija za umjetnost i kulturu, Osijek
Šmitpeter, V. (2018) 'Vrednovanje u nastavi Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti', diplomski rad, preddiplomski, Akademija za umjetnost i kulturu, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}mitpeter, Valentina}, year = {2018}, pages = {31}, keywords = {nastava Glazbene kulture, nastava Glazbene umjetnosti, nastavna podru\v{c}ja, vrednovanje, ocjenjivanje}, title = {Vrednovanje u nastavi Glazbene kulture i Glazbene umjetnosti}, keyword = {nastava Glazbene kulture, nastava Glazbene umjetnosti, nastavna podru\v{c}ja, vrednovanje, ocjenjivanje}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}mitpeter, Valentina}, year = {2018}, pages = {31}, keywords = {Music culture class, Music arts class, teaching areas, evaluation, grading}, title = {Evaluation in Music culture and Music arts classes}, keyword = {Music culture class, Music arts class, teaching areas, evaluation, grading}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font