Pregled bibliografske jedinice broj: 947592
RAZLIKE U PREVALENCIJI POREMEĆAJA U PONAŠANJU S OBZIROM NA DOB I SPOL UČENIKA NEKOLIKO ZADARSKIH OSNOVNIH ŠKOLA
RAZLIKE U PREVALENCIJI POREMEĆAJA U PONAŠANJU S OBZIROM NA DOB I SPOL UČENIKA NEKOLIKO ZADARSKIH OSNOVNIH ŠKOLA // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 66 (2017), 1; 27-42 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 947592 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
RAZLIKE U PREVALENCIJI POREMEĆAJA U PONAŠANJU S OBZIROM NA DOB I SPOL UČENIKA NEKOLIKO ZADARSKIH OSNOVNIH ŠKOLA
(THE DIFFERENCES IN THE PREVALENCE OF BEHAVIORAL DISORDERS WITH REGARD TO THE AGE AND GENDER OF STUDENTS IN SEVERAL ELEMENTARY SCHOOLS IN ZADAR)
Autori
Zrilić, Smiljana ; Šimurina, Tina
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 66
(2017), 1;
27-42
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
poremećaji u ponašanju djece i mladih, rizični čimbenici, zaštitni čimbenici, eksternalizirani poremećaji u ponašanju, internalizirani poremećaji u ponašanju, prevencija.
(behavioral disorders of children and young people, risk factors, protective factors, externalizing behavior disorders, internalized behavior disorders, prevention.)
Sažetak
Tema ovog rada su poremećaji u ponašanju djece niže školske dobi. Cilj istraživanja je utvrditi razlike u prevalenciji poremećaja u ponašanju s obzirom na dob i spol. Problemi istraživanja uključuju ispitivanje: učestalosti poremećaja u ponašanju kod učenika 2. i 4. razreda osnovne škole, razlike u broju učenika s poremećajima u ponašanju s obzirom na spol, percepcije učitelja o kvaliteti suradnje s roditeljima djece s poremećajima u ponašanju i sa stručnim suradnicima u školi te angažiranost takve djece u izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima. Prije provedenog istraživanja postavljenje su sljedeće hipoteze: 1) aktivni oblici poremećaja u ponašanju u većem su broju zabilježeni kod dječaka, a kod djevojčica pasivni ; 2) učiteljice najčešće nisu zadovoljne sa suradnjom s roditeljima djece s poremećajima u ponašanju i sa stručnim suradnicima u školi ; 3) djeca s poremećajima u ponašanju u najvećem broju slučajeva ne sudjeluju u izvannastavnim i izvanškolskim aktivnostima.
Izvorni jezik
Hrvatski