Pregled bibliografske jedinice broj: 947504
Učiteljeva uloga u stvaranju poticajnoga okruženja za učenje
Učiteljeva uloga u stvaranju poticajnoga okruženja za učenje, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, Hrvatska
CROSBI ID: 947504 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učiteljeva uloga u stvaranju poticajnoga okruženja za učenje
Autori
Vondraček, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek, Hrvatska
Datum
11.07
Godina
2018
Stranica
39
Mentor
Rački, Željko
Ključne riječi
kvalitetna pedagoška praksa, okruženje za učenje, razredna nastava
(quality pedagogical practice, learning environment, classroom teaching)
Sažetak
Cilj je ovoga istraživanja pod ispitati u kojoj je mjeri bilo opće odgojno-obrazovno okruženje koje je stvarao/la učitelj/ica razredne nastave pojedinoga studenta Učiteljskoga studija u Slavonskome Brodu poticajno za učenje i je li ponašanje učitelja imalo utjecaja na mišljenja studenta o standardima kvalitetne pedagoške prakse te ispitati u kojoj se mjeri slažu mišljenja studenata s postojećom ISSA-inom definicijom kvalitetne pedagoške prakse u stvaranju poticajnoga okruženja za učenje. Istraživanje se temelji na priručniku za učitelje razredne nastave Kompetentni učitelji 21. stoljeća, a korištena su postojeća načela kvalitetne pedagoške prakse te su ispitana njezina područja: Interakcije ; Obitelj i zajednica ; Inkluzija, različitosti i demokratske vrijednosti ; Praćenje, procjenjivanje i planiranje ; Strategije proučavanja ; Okruženje za učenje i Profesionalni razvoj učitelja. U istraživanju su sudjelovali studenti prve do pete studijske godine Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Osijeku, dislociranoga Učiteljskoga studija u Slavonskome Brodu (N = 137). Studenti su ocijenili u kojoj je mjeri opće odgojno-obrazovno okruženje koje je stvarao njihov učitelj razredne nastave bilo poticajno za učenje i procijenili su koje područje smatraju najvažnijim za stvaranje poticajnoga okruženja za učenje kod učenika razredne nastave. Rezultati upućuju na razlike u mišljenjima sudionika o tome koje područje kvalitetne pedagoške prakse smatraju važnim za stvaranje poticajnoga odgojno-obrazovnog okruženja za učenje te u kojoj mjeri smatraju da takvo okruženje mogu stvoriti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Željko Rački
(mentor)