Pregled bibliografske jedinice broj: 947465
EFIKASNOST INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJA U TURIZMU REPUBLIKE HRVATSKE
EFIKASNOST INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJA U TURIZMU REPUBLIKE HRVATSKE // FBIM Transactions- The official journal of MESTE NGO, 4 (2016), 2; 34-42 doi:10.12709/fbim.04.04.02.03 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 947465 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
EFIKASNOST INFORMACIJSKIH TEHNOLOGIJA U TURIZMU REPUBLIKE HRVATSKE
(EFFICIENCY OF INFORMATION TECHNOLOGY IN CROATIAN TOURISM)
Autori
Buljat, Maja ; Đorđević, Suzana ; Franić, Barbara
Izvornik
FBIM Transactions- The official journal of MESTE NGO (2334-718X) 4
(2016), 2;
34-42
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
Internet, devizni priljev, turizam, BDP, zaposlenost, organizacija poslovanja
(Internet, foreign exchange earnings, tourism, GDP, employment, business organization)
Sažetak
Svakodnevno se pronalaze nova sredstva i načini koji omogućuju sve veću efikasnost u poslovanju, odnosno dovode do veće profitabilnosti poslovanja poduzetnika u turizmu. Dinamično i neizvjesno okruženje mijenja poslovanje turističkih agencija nalažući im prilagodbu, prihvaćanjem novih izazova i mogućnosti iz okoline. Turizam u Hrvatskoj ima izrazito visok udio u nacionalnom proizvodu, te je od velike važnosti za Hrvatsko gospodarstvo. Potrebno je neprekidno praćenje i evaluacija postojeće turističke ponude. Ulaskom na globalno tržište, poduzetnik ima priliku vrlo jednostavno i brzo upoznati kvalitetu, cijene usluga i asortiman ponude konkurencije što mu otvara mogućnosti i daje smjernice za organizaciju i usavršavanje vlastite ponude. S druge strane, sa strane potražnje, navike, želje i potrebe se sve više mijenjaju. Turist želi biti u kontaktu s cijelim svijetom, prikupljati informacije o turističkim destinacijama i njihovoj ponudi pristupiti brzo. Gotovo pola rezervacija u Hrvatskoj ostvari se virtualnim putem, a Internet i društvene mreže potisnuli su tradicionalne izvore ponuda turističkih destinacija. Novi mediji uz pomoć novih informacijskih tehnologija omogućili su da se slike, tekst, zvukovi, video i drugi sadržaji prenose velikim brzinama na velike udaljenosti te tako doprinose ukupnim promocijskim aktivnostima u turizmu te pozitivan utjecaj na razvoj hrvatskog turizma, kao i cjelokupnog gospodarstva.
Izvorni jezik
Hrvatski