Pregled bibliografske jedinice broj: 946998
Površina u nastavi matematike osnovne škole i malo šire
Površina u nastavi matematike osnovne škole i malo šire // Zbornik sažetaka radova VIII. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske / Milin Šipuš, Željka (ur.).
Zagreb: Hrvatsko matematičko društvo, 2018. str. 184-184 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 946998 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Površina u nastavi matematike osnovne škole i malo šire
(Area in elementary school mathematics and slightly widder)
Autori
Varošanec, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Zbornik sažetaka radova VIII. kongres nastavnika matematike Republike Hrvatske
/ Milin Šipuš, Željka - Zagreb : Hrvatsko matematičko društvo, 2018, 184-184
ISBN
978-953-6862-30-6
Skup
8. kongres nastavnika matematika
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 03.07.2018. - 05.07.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
induktivno zaključivanje ; pravokutnik ; mjera ; površina ; mnogokut
(inductive reasoning ; rectangle ; measure ; area ; polygon)
Sažetak
Površina je geometrijskog lika jedan od temeljnih matematičkih pojmova te se relativno rano javlja u nastavi matematike. U ovom ćemo se predavanju osvrnuti na ishode dane u kurikulumu vezane uz površine pojedinih geometrijskih likova, njihov položaj u obrazovnim ciklusima te povezanost s ostalim ishodima bilo u matematičkom području, bilo u drugim područjima. Sa svrhom ostvarenja tih ishoda, u nastavi se služimo različitim metodama i provodimo razne aktivnosti od kojih će neke biti detaljno prezentirane uz stalno povezivanje s preciznim matematičkim definicijama i dokazima. Osim nastavnih sadržaja vezanih uz pojam površine, analizirat ćemo i ulogu tog pojma kao ishodišne točke u nekim matematičkim generalizacijama te njezinu povezanost s drugim matematičkim sadržajima
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Prirodoslovno-matematički fakultet, Matematički odjel, Zagreb,
Prirodoslovno-matematički fakultet, Zagreb
Profili:
Sanja Varošanec
(autor)