Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 946984

Poimanje interkulturalizma i interes za interkulturalne sadržaje- usporedba učenika polaznika gimnazija na većinskome jeziku i manjinskim jezicima u Hrvatskoj


Ivanković, Iva
Poimanje interkulturalizma i interes za interkulturalne sadržaje- usporedba učenika polaznika gimnazija na većinskome jeziku i manjinskim jezicima u Hrvatskoj // Pedagogija, obrazovanje i nastava / Hrvatić, Neven (ur.).
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2016. str. 763-772


CROSBI ID: 946984 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poimanje interkulturalizma i interes za interkulturalne sadržaje- usporedba učenika polaznika gimnazija na većinskome jeziku i manjinskim jezicima u Hrvatskoj
(Concept of interculturalism and interest for intercultural content -comparison of secondary school students in majority and minority languages in Croatia)

Autori
Ivanković, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
Pedagogija, obrazovanje i nastava

Urednik/ci
Hrvatić, Neven

Izdavač
Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru

Grad
Mostar

Godina
2016

Raspon stranica
763-772

ISBN
978-9958-16-086-8

Ključne riječi
interkulturalizam, kompetencija, interkulturalna kompetencija, interkulturalno obrazovanje
(interculturalism, competence, intercultural competence, intercultural education)

Sažetak
Proteklih je godina evidentan porast interesa za interkulturalnom tematikom u stručnoj i znanstvenoj literaturi kao i broja empirijskih istraživanja interkulturalnih odrednica. Polazeći od suvremenih interpretacija fenomena interkulturalizma, u ovome su radu prikazani rezultati istraživanja usporedbe poznavanja pojma interkulturalizma, mišljenja učenika prema interkulturalnim kompetencijama koje se razvijaju putem interkulturalnoga obrazovanja, stupnja interesa za teme iz područja interkulturalizma te mišljenja prema uvođenju istih u pojedine nastavne predmete u osnovnoj i srednjoj školi između učenika polaznika gimnazija na većinskome jeziku, odnosno manjinskim jezicima u Hrvatskoj. Uzorak čine 534 učenika, a prema rezultatima se može zaključiti kako ne postoji statistički značajna razlika u poimanju pojma interkulturalizma te stavovima prema kompetencijama koje se razvijaju interkulturalnim obrazovanjem između učenika polaznika gimnazija na većinskome jeziku te učenika polaznika gimnazija na manjinskim jezicima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Iva Ivanković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Ivanković, Iva
Poimanje interkulturalizma i interes za interkulturalne sadržaje- usporedba učenika polaznika gimnazija na većinskome jeziku i manjinskim jezicima u Hrvatskoj // Pedagogija, obrazovanje i nastava / Hrvatić, Neven (ur.).
Mostar: Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, 2016. str. 763-772
Ivanković, I. (2016) Poimanje interkulturalizma i interes za interkulturalne sadržaje- usporedba učenika polaznika gimnazija na većinskome jeziku i manjinskim jezicima u Hrvatskoj. U: Hrvatić, N. (ur.) Pedagogija, obrazovanje i nastava. Mostar, Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru, str. 763-772.
@inbook{inbook, author = {Ivankovi\'{c}, Iva}, editor = {Hrvati\'{c}, N.}, year = {2016}, pages = {763-772}, keywords = {interkulturalizam, kompetencija, interkulturalna kompetencija, interkulturalno obrazovanje}, isbn = {978-9958-16-086-8}, title = {Poimanje interkulturalizma i interes za interkulturalne sadr\v{z}aje- usporedba u\v{c}enika polaznika gimnazija na ve\'{c}inskome jeziku i manjinskim jezicima u Hrvatskoj}, keyword = {interkulturalizam, kompetencija, interkulturalna kompetencija, interkulturalno obrazovanje}, publisher = {Fakultet prirodoslovno-matemati\v{c}kih i odgojnih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Mostaru}, publisherplace = {Mostar} }
@inbook{inbook, author = {Ivankovi\'{c}, Iva}, editor = {Hrvati\'{c}, N.}, year = {2016}, pages = {763-772}, keywords = {interculturalism, competence, intercultural competence, intercultural education}, isbn = {978-9958-16-086-8}, title = {Concept of interculturalism and interest for intercultural content -comparison of secondary school students in majority and minority languages in Croatia}, keyword = {interculturalism, competence, intercultural competence, intercultural education}, publisher = {Fakultet prirodoslovno-matemati\v{c}kih i odgojnih znanosti Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Mostaru}, publisherplace = {Mostar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font