Pregled bibliografske jedinice broj: 946705
Stavovi i percepcija žena na rukovodećim pozicijama o njihovom položaju na radnom mjestu
Stavovi i percepcija žena na rukovodećim pozicijama o njihovom položaju na radnom mjestu // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 27 (2018), 1; 287-313 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 946705 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi i percepcija žena na rukovodećim pozicijama o njihovom položaju na radnom mjestu
(Attitudes and Perceptions of Woman at the Leading Position about their Work Position)
Autori
Nidogon Višnjic, Sonja ; Begičević Ređep, Nina ; Vidaček Hainš, Violeta
Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) 27
(2018), 1;
287-313
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
položaj žena ; rukovodeći položaj ; donošenje odluka ; poslovne organizacije ; stilovi odlučivanja ; stilovi vođenja ; stakleni strop
(women's status ; management position ; decision making ; business organisation ; decision making styles ; leadership styles ; glass ceiling)
Sažetak
U ovom radu predstavljeni su rezultati istraživanja kojemu je cilj bio ispitati percepciju i osobne stavove ispitanica, te njihovo mišljenje o tome imaju li žene i muškarci jednake mogućnosti zapošljavanja i napredovanja u Hrvatskoj, je li, prema njihovom mišljenju, ženama teže doći do rukovodećih pozicija u poslovnim organizacijama te koji im je dominantni stil odlučivanja i način donošenja odluka u poslovnim organizacijama. S ciljem ispitivanja percepcije ispitanica zaposlenih u poslovnim organizacijama u Hrvatskoj, provedeno je istraživanje na prigodnom uzorku od 112 ispitanica koje obavljaju rukovodeće pozicije u poslovnim organizacijama u Hrvatskoj. Rezultati pokazuju postojanje neravnopravnosti spolova u poslovnim organizacijama na temelju percepcije i mišljenja ispitanica. Polovica ispitanica na rukovodećim pozicijama preferira racionalni stil odlučivanja i konzultativni stil vođenja. Ispitanice se procjenjuju kao suradnice otvorene za suradnju, samokritične, s dobrim komunikacijskim vještinama, kao osobe koje teže poštenju u poslovanju i pokazuju empatiju. Rezultati istraživanja ostalih elemenata koji utječu na položaj žene u poslovnim organizacijama, predstavljeni su i interpretirani u radu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)
- EconLit
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- DOAJ
- EBSCO
- HRČAK
- ProQuest
- EconBiz
- ROAD
- ZBW