Pregled bibliografske jedinice broj: 946622
Stavovi učitelja i disciplinski postupci u radu s djecom s teškoćama pažnje
Stavovi učitelja i disciplinski postupci u radu s djecom s teškoćama pažnje, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
CROSBI ID: 946622 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi učitelja i disciplinski postupci u radu s djecom s teškoćama pažnje
(Teachers attitudes and disciplinary procedures in work with children with attention deficit)
Autori
Kovačević, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Datum
05.07
Godina
2018
Stranica
37
Mentor
Velki, Tena
Ključne riječi
disciplina ; stavovi ; teškoće pažnje ; učitelj
(discipline ; attitudes ; attention deficit ; teacher)
Sažetak
Osnovni je cilj istraživanja bio ispitati razlikuju li se stavovi i disciplinski postupci učitelja u radu s djecom s teškoćama pažnje s obzirom na spol učitelja, završeno obrazovanje učitelja, godine radnog iskustva učitelja te s obzirom na to pripadaju li učitelji skupini razredne ili predmetne nastave. U istraživanju su sudjelovali učitelji tako što su popunjavali upitnik/e za jednog ili više učenika iz svog razreda koje procjenjuju kao učenike koji imaju teškoće s pažnjom i koncentracijom. Procjenjivani učenici bili su od prvog do osmog razreda osnovne škole. Istraživanje je provedeno u tri županije: Osječko-baranjskoj, Vukovarsko-srijemskoj i Brodsko-posavskoj, a sudjelovala je 31 škola. Utvrđeno je da kod disciplinskih postupaka koje koriste učitelji postoji razlika jedino kod pripadnosti učitelja razrednoj ili predmetnoj nastavi. Rezultati su pokazali da učitelji razredne nastave više koriste pozitivne disciplinske postupke u odnosu na učitelje predmetne nastave. Kod stavova učitelja o radu učenika s teškoćama pažnje i koncentracije utvrđeno je da učiteljice imaju pozitivnije stavove u odnosu na učitelje, da učitelji s najviše godina radnog iskustva imaju pozitivnije stavove u odnosu na učitelje s manje radnog iskustva te da učitelji razredne nastave također imaju pozitivnije stavove u odnosu na učitelje predmetne nastave.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Tena Velki
(mentor)