Pregled bibliografske jedinice broj: 946550
SPORTSKI MARKETING U HRVATSKOM NOGOMETNOM KLUBU RIJEKA
SPORTSKI MARKETING U HRVATSKOM NOGOMETNOM KLUBU RIJEKA // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 5 (2017), 1; 71-86 doi:10.31784/zvr.5.1.6 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 946550 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
SPORTSKI MARKETING U HRVATSKOM NOGOMETNOM KLUBU RIJEKA
(SPORTS MARKETING IN CROATIAN FOOTBALL CLUB RIJEKA)
Autori
Strahinja, Robert ; Golob, Martin ; Subašić, Tina
Izvornik
Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka (1848-1299) 5
(2017), 1;
71-86
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
sportski marketing, sportski proizvod, promocija, HNK Rijeka
(sports marketing, sport product, promotion, CFC Rijeka)
Sažetak
Popularizacijom natjecateljskog sporta postignuto je da su neki sportovi postali visoko rangirani na ljestvici interesa u društvu. Među njima posebno mjesto zauzima nogomet. Razlog takve popularnosti je financijske prirode. Poznato je da se ulažu ogromna financijska sredstva u klubove i njihove igrače koji na tržištu postižu visoku cijenu. Nesumnjivo je da marketing ima veliku ulogu u tom području. Iako se u suštini ne razlikuje od marketinga proizvodnih poduzeća, sportski marketing ipak ima neke specifičnosti koje se ogledaju kroz pojedine elemente marketing miksa. Tako promatrajući, sportski proizvod ima veći raspon mogućnosti zadovoljenja potreba samih korisnika. U radu je predstavljen HNK Rijeka, čiji zavidni rezultati u sportskom smislu, bez dodatnih ulaganja u marketing, nisu dovoljan preduvjet i za ostvarivanje pozitivnih poslovnih rezultata. Poslovni rezultati se očekuju efikasnim ulaganjem financijskih sredstava i kvalitetno odabranom marketinškom strategijom. Premda postoje brojni oblici financiranja kluba, jedan od ciljeva HNK-a Rijeka jest i da se samofinanciranje kluba podigne na višu razinu. Iz tog su razloga marketinške aktivnosti kluba usmjerene i na oblik promocije koji rezultira povećanjem financijskih resursa kroz svoje obožavatelje, navijače i publiku u širem smislu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Rijeci
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)