Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 946541

ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGAMA JAVNOG PROMETA U GRADU BEČU


Golob, Marino; Škorić, Silvana; Golob, Martin
ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGAMA JAVNOG PROMETA U GRADU BEČU // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 5 (2017), 1; 55-70 doi:10.31784/zvr.5.1.5 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 946541 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGAMA JAVNOG PROMETA U GRADU BEČU
(CUSTOMER SATISFACTION WITH PUBLIC TRANSPORT SERVICES IN THE CITY OF VIENNA)

Autori
Golob, Marino ; Škorić, Silvana ; Golob, Martin

Izvornik
Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka (1848-1299) 5 (2017), 1; 55-70

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
javni gradski prijevoz, usluge, zadovoljstvo korisnika
(public transport, services, customer satisfaction)

Sažetak
Javni gradski prijevoz uključuje različite vrste usluga koje omogućavaju mobilnost građanima i stanovnicima gradova, uključujući prijevoz autobusom, vlakom, podzemnom željeznicom, trajektima, taksijima i njihovim varijacijama. Javni gradski prijevoz, pored toga, može imati i vrlo važnu i jedinstvenu ulogu u učinkovitom sustavu javnog prometa tako da omogućuje cjenovno pristupačnu mobilnost građanima koji nisu vozači, tj. nudi efikasan način putovanja urbanim sredinama te često služi kao katalizator za promišljenije i bolje upravljanje javnim zemljištem u okviru javne prometne infrastrukture. U radu je dan kratak pregled javnog gradskog prijevoza grada Beča, u kojem se javnim prijevozom s lakoćom može stići do skoro bilo kojeg dijela, a koriste se nove tehnologije koje olakšavaju svakodnevno putovanje pojedinaca javnim gradskim prijevozom. U suvremenim gradovima promet je jedan od najvećih problema. Veliki gradovi previše su opterećeni zastojima u prometu, nedostatkom mjesta za parkiranje, onečišćenim zrakom, bukom te konfliktom motornih vozila i pješaka. Svi ovi problemi modernog doba u kojem prometna potražnja nadilazi prometnu ponudu ne dolaze do izražaja kada se karakterizira javni gradski prijevoz ovog europskog grada. Gradske vlasti i vodeće prometno poduzeće Wiener Linien ulažu velike napore u smanjenje onečišćenja i zagađenja okoliša prometom. Za poticanje korisnika u korištenju javnog prijevoza i smanjenju korištenja osobnih automobila, grad Beč nudi na prvom mjestu velike alternativne izbore kao što je korištenje gradskih bicikala i izgradnja velikog broja biciklističkih staza, kao i carsharing (dijeljenje automobila). Predmet istraživanja ovog rada jest

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Martin Golob (autor)

Avatar Url Marino Golob (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Golob, Marino; Škorić, Silvana; Golob, Martin
ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGAMA JAVNOG PROMETA U GRADU BEČU // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 5 (2017), 1; 55-70 doi:10.31784/zvr.5.1.5 (domaća recenzija, članak, stručni)
Golob, M., Škorić, S. & Golob, M. (2017) ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGAMA JAVNOG PROMETA U GRADU BEČU. Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 5 (1), 55-70 doi:10.31784/zvr.5.1.5.
@article{article, author = {Golob, Marino and \v{S}kori\'{c}, Silvana and Golob, Martin}, year = {2017}, pages = {55-70}, DOI = {10.31784/zvr.5.1.5}, keywords = {javni gradski prijevoz, usluge, zadovoljstvo korisnika}, journal = {Zbornik Veleu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka}, doi = {10.31784/zvr.5.1.5}, volume = {5}, number = {1}, issn = {1848-1299}, title = {ZADOVOLJSTVO KORISNIKA USLUGAMA JAVNOG PROMETA U GRADU BE\v{C}U}, keyword = {javni gradski prijevoz, usluge, zadovoljstvo korisnika} }
@article{article, author = {Golob, Marino and \v{S}kori\'{c}, Silvana and Golob, Martin}, year = {2017}, pages = {55-70}, DOI = {10.31784/zvr.5.1.5}, keywords = {public transport, services, customer satisfaction}, journal = {Zbornik Veleu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka}, doi = {10.31784/zvr.5.1.5}, volume = {5}, number = {1}, issn = {1848-1299}, title = {CUSTOMER SATISFACTION WITH PUBLIC TRANSPORT SERVICES IN THE CITY OF VIENNA}, keyword = {public transport, services, customer satisfaction} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font