Pregled bibliografske jedinice broj: 945993
Poučavanje pravopisnih sadržaja u nastavi hrvatskoga jezika u primarnom obrazovanju – primjena raznih metodičkih sustava
Poučavanje pravopisnih sadržaja u nastavi hrvatskoga jezika u primarnom obrazovanju – primjena raznih metodičkih sustava, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 945993 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poučavanje pravopisnih sadržaja u nastavi hrvatskoga jezika u primarnom obrazovanju – primjena raznih metodičkih sustava
(Teaching Orthographic Content in Croatian Language Teaching in Primary Education - Application of Different Methodical Systems)
Autori
Zeman, Antonia
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
02.07
Godina
2018
Stranica
54
Mentor
Kolar Billege, Martina
Ključne riječi
hrvatski jezik, pravopis, metodički sustav
(Croatian language, orhography, methodical system)
Sažetak
Jezik se, kao osnovno sredstvo sporazumijevanja, poučava u sklopu predmeta Hrvatski jezik koji je najvažniji predmet osnovnoškolskoga obrazovanja. Jezik je i posebno nastavno područje predmeta Hrvatski jezik koji svoje sadržaje poučavanja crpi iz nekoliko matičnih znanosti, u sklopu kojega se poučava i pravopis. Pravopisni se sadržaji poučavaju u odgojno-obrazovnom činu koji se u praksi ostvaruje kao nastavni sat. Taj je čin određen suodnosom nekoliko čimbenika, a jedan od njih je i sustav metodičke provedbe. Prilikom strukturiranja nastavnoga procesa, učitelji na osnovu ključnog pojma koji je zadan Nastavnim planom i programom (Ministarstvo znanosti, obrazovanja i športa, 2006) odabiru metodičke sustave u kojima će se odgojno- obrazovni proces odvijati, ili, slijedeći metodičke priručnike, odabiru već strukturirane metodičke činove s određenim metodičkim sustavima. Analiza udžbenika i metodičkih priručnika nakladničke kuće Profil pokazala je dosljednu zastupljenost pravopisnih tema propisanih Nastavnim planom i programom (MZOŠ, 2006) te odabir tri metodička sustava prilikom strukturiranja nastavnoga procesa- korelacijsko-integracijskog, interpretativno- analitičkog te komunikacijskog sustava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija