Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 94588

Dekodiranje reklamnih poruka


Stolac, Diana
Dekodiranje reklamnih poruka // Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike : zbornik / Badurina, Lada ... [et al.] (ur.).
Zagreb : Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2001. str. 715-720 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 94588 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Dekodiranje reklamnih poruka
(Decoding of Commercials)

Autori
Stolac, Diana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike : zbornik / Badurina, Lada ... [et al.] - Zagreb : Rijeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2001, 715-720

ISBN
953-96391-5-8

Skup
Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 07.05.1999. - 08.05.1999

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
reklama; kodiranje; dekodiranje
(commercial; coding; decoding)

Sažetak
U radu se govori o višestrukom kodiranju u reklamiranju proizvoda koje je prema važećim zakonima zabranjeno reklamirati. Takvo je kodiranje, odnosno dekodiranje pokazano na primjeru reklamiranja cigareta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
009031

Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Diana Stolac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stolac, Diana
Dekodiranje reklamnih poruka // Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike : zbornik / Badurina, Lada ... [et al.] (ur.).
Zagreb : Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2001. str. 715-720 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Stolac, D. (2001) Dekodiranje reklamnih poruka. U: Badurina, L. (ur.)Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike : zbornik.
@article{article, author = {Stolac, Diana}, editor = {Badurina, L.}, year = {2001}, pages = {715-720}, keywords = {reklama, kodiranje, dekodiranje}, isbn = {953-96391-5-8}, title = {Dekodiranje reklamnih poruka}, keyword = {reklama, kodiranje, dekodiranje}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Stolac, Diana}, editor = {Badurina, L.}, year = {2001}, pages = {715-720}, keywords = {commercial, coding, decoding}, isbn = {953-96391-5-8}, title = {Decoding of Commercials}, keyword = {commercial, coding, decoding}, publisher = {Hrvatsko dru\v{s}tvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL)}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font