Pregled bibliografske jedinice broj: 94588
Dekodiranje reklamnih poruka
Dekodiranje reklamnih poruka // Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike : zbornik / Badurina, Lada ... [et al.] (ur.).
Zagreb : Rijeka: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2001. str. 715-720 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 94588 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dekodiranje reklamnih poruka
(Decoding of Commercials)
Autori
Stolac, Diana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike : zbornik
/ Badurina, Lada ... [et al.] - Zagreb : Rijeka : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 2001, 715-720
ISBN
953-96391-5-8
Skup
Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 07.05.1999. - 08.05.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
reklama; kodiranje; dekodiranje
(commercial; coding; decoding)
Sažetak
U radu se govori o višestrukom kodiranju u reklamiranju proizvoda koje je prema važećim zakonima zabranjeno reklamirati. Takvo je kodiranje, odnosno dekodiranje pokazano na primjeru reklamiranja cigareta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA