Pregled bibliografske jedinice broj: 945800
Dinamično formiranje cijena u maloprodaji
Dinamično formiranje cijena u maloprodaji // Suvremena trgovina, 43 (2018), 3; 28-31 (nije recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 945800 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dinamično formiranje cijena u maloprodaji
(Dynamic pricing strategy in retail business)
Autori
Dunković, Dario ; Pupavac, Drago
Izvornik
Suvremena trgovina (1330-0180) 43
(2018), 3;
28-31
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
dinamičnost cijena, maloprodaja
(dynamic pricing, retailing)
Sažetak
U uvjetima promjenjive potražnje kada ona može naglo porasti ili opasti, maloprodavači iskorištavaju priliku i primjenjuju dinamičnost cijena kako bi povećali promet prodavaonice. Razlog je što samo male promjene u visini cijena mogu imati značajan utjecaj na performanse maloprodavača. Tako istraživanje pokazuje kako se sa povećanje prodajnih cijena za 10% u pravoj situaciji može postići povećanje profitabilnosti za 33% što je velik efekt na profitabilnost koji se teško može nadmašiti bilo kojim drugim čimbenikom. Neki autori smatraju kako dinamičnost cijena podriva povjerenje kod kupaca jer maloprodavač ne nudi najbolju cijenu kupcu nego onu za koju smatra da mu može u zadanoj prilici donijeti najveću zaradu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb,
Veleučilište u Rijeci