Pregled bibliografske jedinice broj: 94578
Pragmatika medijskoga diskursa
Pragmatika medijskoga diskursa // Teorija i mogućnosti primjena pragmalingvistike / Badurina, Lada (ur.).
Zagreb: Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1999. str. 85-90 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 94578 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pragmatika medijskoga diskursa
(Pragmatics of media discourse)
Autori
Blagus Bartolec, Goranka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Teorija i mogućnosti primjena pragmalingvistike
/ Badurina, Lada - Zagreb : Hrvatsko društvo za primijenjenu lingvistiku (HDPL), 1999, 85-90
Skup
Teorija i mogućnosti primjene pragmalingvistike
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 07.05.1999. - 08.05.1999
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
publika; gledateljstvo; denotacija; konotacija
(public; audience; denotation; connotation)
Sažetak
Rad se bavi primateljem medijske poruke budući da je ponekada u medijskoj komunikaciji teško otkriti pošiljatelja poruke. Iz ovoga razloga upravo preko ponašanja primatelja TV programa tijekom gledanja, odnosno nakon gledanja nekog programa, moguće je otkriti tko je pošiljatelj televizijske poruke i koje su njegove komunikacijske namjere.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Projekti:
02120101
Ustanove:
Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje, Zagreb
Profili:
Goranka Blagus Bartolec
(autor)