Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 945716

Prirodoslovni pojmovi u nastavi prirode i društva


Plašć, Maja
Prirodoslovni pojmovi u nastavi prirode i društva, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Pula


CROSBI ID: 945716 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prirodoslovni pojmovi u nastavi prirode i društva
(Natural sciences concepts in science teaching)

Autori
Plašć, Maja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Mjesto
Pula

Datum
02.07

Godina
2018

Stranica
61

Mentor
Kovačić, Ines

Ključne riječi
priroda i društvo, prirodoslovlje, prirodoslovni pojmovi, Nastavni plan i program
(science, scientific terms, Curriculum)

Sažetak
Nastavni predmet priroda i društvo ima vrlo važno mjesto kao nastavni sadržaj u osnovnoj školi jer bez poznavanja prirode i prirodnih pojava nemoguće je zamisliti život, rad. U ovom radu analizirane su nastavne teme koje sadrže prirodoslovne pojmove i zastupljenost prirodoslovnih pojmova u nastavnom predmetu priroda i društvo od prvog do četvrtog razreda prema Nastavnom planu i programu (2006). Nadalje, pomoću upitnika ispitano je poznavanje prirodoslovnih pojmova koji se obrađuju u razrednoj nastavi kod studenata Učiteljskog studija na Fakultetu za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli. Uspoređene su različite razine znanja kod svih pet godina studenata Učiteljskog fakulteta. Analizom tema i pojmova Nastavnog plana i programa utvrđena je zastupljenost prirodoslovnih pojmova od prvog do četvrtog razreda osnovne škole sa 64%. U prvom razredu zastupljenost prirodoslovnih pojmova je 42%, u drugom razredu 55%, u trećem razred 86% i u četvrtom razredu 72%. Analiza upitnika koji je ispitivao poznavanje studenata prirodoslovnih pojmova ukazuje na to da studenti svih pet godina sa 48% poznaju prirodoslovne pojmove, a 52% ne poznaju prirodoslovne pojmove koji se obrađuju u razrednoj nastavi. Studenti Učiteljskog studija najbolje rješavaju pojmove (koje iz slike 23 ćete vidjeti) 1. i 2. razine znanja, a najslabije 3. i 4. razine znanja. Ovi rezultati mogu pomoći samim studentima u samoevaluaciji znanja prirodoslovne građe, kao i u orijentaciji za buduće obrazovanje prirodoslovlja na Učiteljskim fakultetima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ines Kovačić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Plašć, Maja
Prirodoslovni pojmovi u nastavi prirode i društva, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Pula
Plašć, M. (2018) 'Prirodoslovni pojmovi u nastavi prirode i društva', diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Pula.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pla\v{s}\'{c}, Maja}, year = {2018}, pages = {61}, keywords = {priroda i dru\v{s}tvo, prirodoslovlje, prirodoslovni pojmovi, Nastavni plan i program}, title = {Prirodoslovni pojmovi u nastavi prirode i dru\v{s}tva}, keyword = {priroda i dru\v{s}tvo, prirodoslovlje, prirodoslovni pojmovi, Nastavni plan i program}, publisherplace = {Pula} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pla\v{s}\'{c}, Maja}, year = {2018}, pages = {61}, keywords = {science, scientific terms, Curriculum}, title = {Natural sciences concepts in science teaching}, keyword = {science, scientific terms, Curriculum}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font