Pregled bibliografske jedinice broj: 945714
Povijesni i geografski sadržaji u nastavi prirode i društva
Povijesni i geografski sadržaji u nastavi prirode i društva, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Pula
CROSBI ID: 945714 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povijesni i geografski sadržaji u nastavi prirode i društva
(Historical and geographic contents in science teaching)
Autori
Bukovac, Mateja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Pula
Datum
02.07
Godina
2018
Stranica
66
Mentor
Kovačić, Ines
Ključne riječi
geografski pojmovi, povijesni pojmovi, priroda i društvo, Nastavni plan i program, Učiteljski studij
(geographical terms, historical terms, Nature and Society, Curriculum, Teacher Study)
Sažetak
Tema ovog diplomskog rada su geografski i povijesni pojmovi u nastavi prirode i društva. Priroda i društvo kao obavezan predmet tijekom prve četiri godine osnovne škole učenicima pruža mnoštvo različitih sadržaja te povezuje različite discipline u jednu cjelinu. Među pojmovima kojima se bavi, u prirodi i društvo najviše se ističu oni prirodoslovnog, geografskog te povijesnog sadržaja. Cilj ovog rada bio je utvrditi zastupljenost geografskih i povijesnih pojmova u Nastavnom planu i programu prirode i društva, ispitati poznavanje geografskih i povijesnih pojmova kod budućih učitelja (studenata Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti u Puli), usporediti znanje i poznavanje povijesnih i geografskih pojmova kod studenata od prve do pete godine Učiteljskog studija te usporediti poznavanje, analiziranje i sistematiziranje povijesnih i geografskih pojmova kod studenata Učiteljskog studija u Puli (usporediti različite razine znanja). Zastupljenost geografskih i povijesnih pojmova u Nastavnom planu i programu mijenja se kroz razrede. Poznavanje geografskih i povijesnih pojmova najveće je kod studenata četvrte godine. Najmanje poznavanje geografskih pojmova je kod studenata treće, a povijesnih kod studenata druge godine. Poznavanje geografskih i povijesnih pojmova kod studenata se ne razlikuje u razinama postavljenih zadataka, niti postoji razlika u poznavanju pojedinih pojmova između studenata na pojedinoj godini studiranja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne prirodne znanosti