Pregled bibliografske jedinice broj: 945390
Profesionalni razvoj i kompetencije učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj
Profesionalni razvoj i kompetencije učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj // Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnosti transverzalne kompetencije / Čepić, Renata ; Kalin, Jana (ur.)., 2017. str. 87-118
CROSBI ID: 945390 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Profesionalni razvoj i kompetencije učitelja u
odgoju i obrazovanju za održivi razvoj
(Professional Development and Competence of
Teachers in Education and Development for
Sustainable Development)
Autori
Anđić, Dunja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Profesionalni razvoj učitelja: status, ličnosti transverzalne kompetencije
Urednik/ci
Čepić, Renata ; Kalin, Jana
Grad
Rijeka
Godina
2017
Raspon stranica
87-118
ISBN
978-953-7917-07-4
Ključne riječi
učitelji ; kompetencije ; odgoj i obrazovanje za održivi razvoj
(teacher ; competence ; education for sustainable devlopment)
Sažetak
U poglavlju Profesionalni razvoj i kompetencije učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj razmatraju se određenja profesionalnog razvoja učitelja, odnos inicijalnog obrazovanja i stručnog usavršavanja učitelja kao neizostavnog čimbenika u razvoju i implementaciji odgoja i obrazovanja za održivi razvoj u školama. Poglavlje pruža prikaz najvažnijih kompetencijskih pristupa/modela i okvira za razvoj kompetencija učitelja u odgoju i obrazovanju za održivi razvoj te određenja kompetencija odgoja i obrazovanja za održivi razvoj kao ključnih, transverzalnih i cjeloživotnih kompetencija koje bi trebao posjedovati suvremeni učitelj u školama.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija
Napomena
Dio teksta monografije je na engleskom jeziku.