Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 945363

Nove poslovne strategije na primjeru high tech tvrtki


Krajnović, Aleksandra; Bolfek, Berislav; Petrač, Matea
Nove poslovne strategije na primjeru high tech tvrtki // Tranzicija, 39 (2017), 19; 1-14 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 945363 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Nove poslovne strategije na primjeru high tech tvrtki
(New Business Strategies in the Case of High-tech Companies)

Autori
Krajnović, Aleksandra ; Bolfek, Berislav ; Petrač, Matea

Izvornik
Tranzicija (1512-5785) 39 (2017), 19; 1-14

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
generičke strategije, konkurentska prednost, vrijednosni lanac, high tech tvrtke, vodeći high tech brandovi.
(generic strategy, competitive advantage, value chain, high tech companies, the leading brands)

Sažetak
High tech industrija čini jednu od najvažnijih grana globalne ekonomije. To je mlado i turbulentno tržište. Kako bi tvrtke uspjele na takvom tržištu bitna je kvalitetna poslovna strategija. Temeljni izazov strategijskog menadžmenta proizlazi iz konstantne potrebe za upoznavanjem okoline, kako poslovne, tako i opće, u kojoj se tvrtka razvija i raste. Ta okolina konstantno pruža prilike, tj. mogućnosti i prijetnje ili ograničenja. Stalnim učenjem tvrtke stječu znanje kojim ostvaruju konkurentske prednosti, a to znanje su njihove ključne kompetencije i zapravo glavni čimbenik uspjeha. U radu autori analiziraju 10 tvrtki koje su ujedno i vodeći brandovi na high tech tržištu prema Interbrandu. Analizom njihove povijesti razvoja, planova za budućnost i vrijednosnog lanca utvrđeno je kako su njihovi ključni faktori uspjeha ulaganje u istraživanje i razvoj, inovativnost, prilagodba klasičnih generičkih strategija, te komercijalizacija samo profitabilnih proizvoda i usluga. Na temelju analize, te kritika Porterovog modela, autori su izradili vlastiti model novih poslovnih strategija za high tech tvrtke koji sagledava pomake od klasičnih generičkih strategija.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Berislav Bolfek (autor)

Avatar Url Aleksandra Krajnović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Krajnović, Aleksandra; Bolfek, Berislav; Petrač, Matea
Nove poslovne strategije na primjeru high tech tvrtki // Tranzicija, 39 (2017), 19; 1-14 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
Krajnović, A., Bolfek, B. & Petrač, M. (2017) Nove poslovne strategije na primjeru high tech tvrtki. Tranzicija, 39 (19), 1-14.
@article{article, author = {Krajnovi\'{c}, Aleksandra and Bolfek, Berislav and Petra\v{c}, Matea}, year = {2017}, pages = {1-14}, keywords = {generi\v{c}ke strategije, konkurentska prednost, vrijednosni lanac, high tech tvrtke, vode\'{c}i high tech brandovi.}, journal = {Tranzicija}, volume = {39}, number = {19}, issn = {1512-5785}, title = {Nove poslovne strategije na primjeru high tech tvrtki}, keyword = {generi\v{c}ke strategije, konkurentska prednost, vrijednosni lanac, high tech tvrtke, vode\'{c}i high tech brandovi.} }
@article{article, author = {Krajnovi\'{c}, Aleksandra and Bolfek, Berislav and Petra\v{c}, Matea}, year = {2017}, pages = {1-14}, keywords = {generic strategy, competitive advantage, value chain, high tech companies, the leading brands}, journal = {Tranzicija}, volume = {39}, number = {19}, issn = {1512-5785}, title = {New Business Strategies in the Case of High-tech Companies}, keyword = {generic strategy, competitive advantage, value chain, high tech companies, the leading brands} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • CAB Abstracts
  • EBSCO





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font