Pregled bibliografske jedinice broj: 945312
Pozicioniranje outsourcinga u hotelskom poslovanju
Pozicioniranje outsourcinga u hotelskom poslovanju // Economics and Economy, 1 (2013), 1; 225-234 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 945312 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pozicioniranje outsourcinga u hotelskom poslovanju
(OUTSOURCING POSITION IN THE HOTEL BUSINESS)
Autori
Vučur, Goran
Izvornik
Economics and Economy (2336-9213) 1
(2013), 1;
225-234
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
outsourcing, strategijski menadžment, hotelsko poslovanje
(outsourcing, strategic management, hotel business)
Sažetak
U suvremenim uvjetima tržišne globalizacije kada je tržište sve manje stabilno, a sve više nepredvidivo do izražaja dolaze sposobnosti upravljanja organizacijom te brzina prilagođavanja tržišnim uvjetima. Kao dodatna otežavajuća okolnost pojavila se i svjetska kriza koja je u velikoj mjeri ostavila trag u hotelskom sektoru. Takva je situacija u hotelskim kućama potaknula razmišljanja usmjerena na ostvarivanje što bolje tržišne pozicije i povećanje konkurentske prednosti. Orijentacija hotela na temeljne (core) aktivnosti i prepuštanje sporednih aktivnosti drugim poduzećima sve se više primjenjuje u različitim područjima gospodarstva, pa tako i u hotelskom poslovanju. U ovom radu prikazat će se teorijski aspekti outsorcinga te primjena u hotelskom poslovanju kao jednog od bitnih segmenata strateškog planiranja koji uvelike olakšava poziciju hotelskih poduzeća i potiče stvaranje konkurentske prednosti. Naglasak će se saviti na svrhu, ciljeve, proces izvođenja te prednosti i nedostatke outsourcinga kao i primejnu u praksi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija