Pregled bibliografske jedinice broj: 944858
Prihvaćenost poduzetničkog načina razmišljanja kod studenata
Prihvaćenost poduzetničkog načina razmišljanja kod studenata // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 6 (2018), 1; 197-216 doi:10.31784/zvr.6.1.15 (recenziran, članak, stručni)
CROSBI ID: 944858 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prihvaćenost poduzetničkog načina razmišljanja kod studenata
(Entrepreneurial Mindset Adoption among Students)
Autori
Širola, Davor ; Baltić, Livia
Izvornik
Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka (1848-1299) 6
(2018), 1;
197-216
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
poduzetničko ponašanje ; poduzetničke kompetencije ; poduzetničko obrazovanje
(Entrepreneurial Behaviour ; Entrepreneurial Competencies ; Entrepreneurship Education)
Sažetak
Poduzetnički način razmišljanja drži se jednim od najvažnijih koncepata koji promovira i potiče Europska unija u funkciji potpunijeg iskorištavanja i razvoja osobnih i društvenih potencijala, jačanja konkurentske snage gospodarstva i uloge pratećih institucija, posebno obrazovnih. Svrha ovog istraživanja bila je utvrditi čimbenike koji jačaju sklonost poduzetničkom ponašanju i vjerojatnost pokretanja posla. Iako nositelji politika imaju velika očekivanja od uloge visokoškolskog poduzetničkog obrazovanja u procesu širenja poduzetničkog načina razmišljanja, slijedom rezultata istraživanja u ovom radu poduzetničko obrazovanje u Republici Hrvatskoj ne predstavlja značajan čimbenik jačanja poduzetničkog ponašanja i stjecanja poduzetničkih kompetencija. Naime, rezultati istraživanja na uzorku studenata različitih studija Veleučilišta u Rijeci upućuju da se studenti mogu više oslanjati na osobno iskustvo i poduzetničko pdorijetlo u obitelji, kao čimbenike koji su pozitivno i statistički značajno povezani sa sklonosti poduzetničkom ponašanju te vjerojatnosti pokretanja vlastitog posla. Ujedno je utvrđeno da sklonost poduzetničkom ponašanju predstavlja statistički značajan prediktor vjerojatnosti pokretanja vlastitog posla. Slijedi da su nužne promjene u visokoškolskom poduzetničkom obrazovanju, kako u pogledu ishoda učenja, tako i metoda poučavanja, da bi ono još kvalitetnije ispunilo svoju misiju u jačanju poduzetničkog načina razmišljanja i poduzetničkog ponašanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)