Pregled bibliografske jedinice broj: 944845
Primjena simulacija u funkciji kvalitetnijeg visokoškolskog poduzetničkog obrazovanja
Primjena simulacija u funkciji kvalitetnijeg visokoškolskog poduzetničkog obrazovanja // Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka, 4 (2016), 1; 79-96 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 944845 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena simulacija u funkciji kvalitetnijeg visokoškolskog poduzetničkog obrazovanja
(Using Simulations to Enhance the Quality of Entrepreneurial Higher Education)
Autori
Širola, Davor ; Mihaljević, Antonija
Izvornik
Zbornik Veleučilišta u Rijeci / Journal of the Polytechnic of Rijeka (1848-1299) 4
(2016), 1;
79-96
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
aktivne metode poučavanja računalne simulacije nastavni materijali
(Active Methods of Teaching ; Computer-Based Simulations ; Course Materials)
Sažetak
Modernizacija poduzetničkog visokoškolskog obrazovanja jedan je od važnih elemenata sveukupnog gospodarskog i društvenog razvoja u Europskoj uniji i Hrvatskoj. Svrha ovog rada bila je istražiti zadovoljstvo i preferencije studenata u pogledu uvedenih aktivnih metoda poučavanja na diplomskoj razini studija poduzetništva na Veleučilištu u Rijeci. Istraživanje je provedeno pomoću upitnika oblikovanog s ciljem prikupljanja primarnih podataka putem online anketiranja. Računalna marketinška simulacija predstavlja ključnu aktivnu metodu učenja, koja je predmet analize u ovom radu, pored analize poslovnog slučaja i klasičnih predavanja, također primijenjenih u sklopu nastave kolegija Upravljanje marketingom. Statistička analiza rezultata istraživanja pokazala je da studenti visoko ocjenjuju primjenjivost aktivnih metoda učenja u savladavanju gradiva, no malu prednost ipak daju tradicionalnim metodama. Nadalje, utvrđeno je visoko zadovoljstvo ispitanika jasnoćom i korisnošću nastavnih materijala, ali istovremeno i nešto manje nezadovoljstvo prevelikim opsegom i kompleksnosti nastavnih materijala, koji nisu ocijenjeni kao optimalni. U pogledu primjenjivosti spoznaja stečenih tijekom simulacije u gospodarskoj praksi većina ispitanika ocijenila je primjenu spoznaja mogućom, no pritom gotovo polovica ispitanika nije znala/mogla ocijeniti primjenjivost spoznaja u praksi. Rezultati ovog istraživanja mogu pridonijeti unaprjeđenju postojećih spoznaja o prednostima simulacija te široj primjeni aktivnog i suradničkog učenja u visokom obrazovanju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Rijeci
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Emerging Sources Citation Index (ESCI)