Pregled bibliografske jedinice broj: 944811
Marketing društvenog poduzetništva I dio
Marketing društvenog poduzetništva I dio. Split: Redak ; Udruga Visoki Jablani, 2018 (monografija)
CROSBI ID: 944811 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing društvenog poduzetništva I dio
(Marketing for the social entrepreneurship 1. part)
Autori
Šerić, Neven
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
Redak ; Udruga Visoki Jablani
Grad
Split
Godina
2018
Stranica
286
ISBN
978-953-336-474-2
Ključne riječi
Marketing ; društveno poduzetništvo ; poslovanje
(Marketing ; social entrepreneurship ; business)
Sažetak
U knjizi je predstavljen dio važnijih marketinških alata prilagođenih primjeni u društvenom poduzetništvu, na temelju prakse autora. Predstavljene su važnije praktične metode istraživanja tržišta koje su efikasne u društvenom poduzetništvu, kako one kvantitativne, tako i kvalitativne. U području osmišljavanja ideja i razvoja novoga proizvoda detaljno su predstavljene faze procesa sukladno aktualnim globalnim standardima na kojima se temelji uspješna komercijalizacija novih proizvoda i usluga. Predstavljen je i praktičan pristup razvoju politika prodaje novoga proizvoda, te značaj, potreba i osnove kreiranja i upravljanja markom u društvenom poduzetništvu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
Napomena
Djelo su recenzirala šestorica profesora iz
Mexica, Bosne i Hercegovine, Slovenije, Makedonije
i Crne Gore jer su ga ocijenili važnim za njihova
nacionalna gospodarstva.