Pregled bibliografske jedinice broj: 944768
Vrste istraživanja tržišta koje mogu pomoći projektnomu menadžeru
Vrste istraživanja tržišta koje mogu pomoći projektnomu menadžeru // Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem „Menadžment“ - Zbornik radova / Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina, Mile (ur.).
Zaprešić: Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2014. str. 175-183 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 944768 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrste istraživanja tržišta koje mogu pomoći projektnomu menadžeru
(Types of Market Research that Can Help the Project Manager)
Autori
Rešetar, Zlatko ; Pavičić, Nikolina ; Obraz, Robert
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem „Menadžment“ - Zbornik radova
/ Barilović, Zlatko ; Jurina, Milan ; Morović, Vinko ; Popović, Goran ; Šimurina, Mile - Zaprešić : Veleučilište Baltazar Zaprešić, 2014, 175-183
ISBN
978-953-7670-99-3
Skup
Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem „Menadžment“
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.06.2014. - 07.06.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
istraživanje tržišta, projektni menadžer
(Market Research, Project Manager)
Sažetak
Istraživanje tržišta jest oblik aktivnosti poduzeća koji pomaže u stjecanju informacija vezanih uz proizvod, uslugu, kanale distribucije, potrošače i konkurenciju – svih važnih čimbenika uspjeha poduzeća. Ono služi donositeljima odluka kao jedan od važnih izvora podataka pri donošenju odluke. Prije odluke o pokretanju projekta razvoja novoga proizvoda ili projektu ulaska na novo tržište, potrebno je uz pomoć istraživanja tržišta doći do relevantnih činjenica kako bi u postupku planiranja bilo moguće predvidjeti neke osnovne probleme te načine njihova rješavanja. Postoje tri osnovna tipa istraživanja tržišta: izviđajna, opisna i uzročna. Kada se govori o primijenjenim vrstama istraživanja tržišta, projektni menadžer ima na raspolaganju: istraživanja za potrebe segmentacije tržišta, istraživanje za potrebe razvoja proizvoda, istraživanje za potrebe oglašavanja, istraživanje zadovoljstva i dr. U današnje vrijeme tržište je zasićeno mnogim proizvodima. Međutim, uvijek postoji mogućnost nekoga inovativnog i kreativnog proizvoda. Nije najvažnije samo proizvesti, nego je potrebno znati ima li uopće „mjesta pod suncem“ za određeni proizvod. Projektni menadžer mora uz pomoć istraživanja tržišta pronaći to „mjesto pod suncem“ za svoj projekt.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Projektni menadžment
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić