Pregled bibliografske jedinice broj: 944695
Desubjektivizacija obrazovanja i treća tehnološka revolucija
Desubjektivizacija obrazovanja i treća tehnološka revolucija // Naše teme : časopis mladih o društvenim zbivanjima, 32 (1988), 1-2; 232-235 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 944695 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Desubjektivizacija obrazovanja i treća tehnološka revolucija
(Desubjectivization of Education and Third Technological Revolution)
Autori
Raul Raunić
Izvornik
Naše teme : časopis mladih o društvenim zbivanjima (0547-3144) 32
(1988), 1-2;
232-235
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
obrazovanje i obrazovna reforma, odnos obrazovanja i ekonomskih ciljeva, desubjektivizacija obrazovanja
(education and educational reform, the relationship between education and economic goals, the desubjectivity of education)
Sažetak
Autor nastoji obrazložiti tezu prema kojoj predložena obrazovana reforma shodno programskom knjizi Stipe Šuvara "Škola i tvornica" vodi desubjetivizaciji obrazovanja s dvostrukim spornim učincima. S jedne strane obrazovanje gubi svoju subjektivnost i značaj za razvoj osobnosti odgajanika. S druge strane, bezostatno podvrgavanje obrazovanja privrednim ciljevima dovodi do toga da obrazovanje prestaje biti pokretačkom snagom i izvorom inovacija potrebnih za treću tehnološku revoluciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filozofija