Pregled bibliografske jedinice broj: 944689
Stvaranje marke kao činitelj revitalizacije gradova
Stvaranje marke kao činitelj revitalizacije gradova // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 261-278
CROSBI ID: 944689 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stvaranje marke kao činitelj revitalizacije gradova
(Branding as a Factor in Revitalising Cities)
Autori
Širola, Davor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju
Urednik/ci
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel
Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
Grad
Rijeka
Godina
2008
Raspon stranica
261-278
ISBN
978-953-6148-73-8
Ključne riječi
stvaranje marke ; marketing mjesta ; grad Rijeka
(Branding ; Place Marketing ; city of Rijeka)
Sažetak
Usporednom analizom rezultata istraživanja imidža i resursa grada Rijeke dvaju različitih autora te benchmarking analizom iskustava primjene koncepcije stvaranja marke u drugim europskim gradovima, utvrđena su usmjerenja za kreaciju univerzalno primjenjivog modela koji omogućuje dugoročno iskorištavanje prednosti koncepcije stvaranja marke u gradovima različitih razvojnih potencijala. Pritom se dinamika uklapanja projekta stvaranja marke u cjelokupni proces revitalizacije i razvoja gradova te definiranje optimalnog miksa marketing strategija razvoja mjesta prilagođava specifičnoj poziciji svakog grada na njegovoj razvojnoj krivulji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti