Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 944689

Stvaranje marke kao činitelj revitalizacije gradova


Širola, Davor
Stvaranje marke kao činitelj revitalizacije gradova // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 261-278


CROSBI ID: 944689 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stvaranje marke kao činitelj revitalizacije gradova
(Branding as a Factor in Revitalising Cities)

Autori
Širola, Davor

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju

Urednik/ci
Grbac, Bruno ; Meler, Marcel

Izdavač
Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)

Grad
Rijeka

Godina
2008

Raspon stranica
261-278

ISBN
978-953-6148-73-8

Ključne riječi
stvaranje marke ; marketing mjesta ; grad Rijeka
(Branding ; Place Marketing ; city of Rijeka)

Sažetak
Usporednom analizom rezultata istraživanja imidža i resursa grada Rijeke dvaju različitih autora te benchmarking analizom iskustava primjene koncepcije stvaranja marke u drugim europskim gradovima, utvrđena su usmjerenja za kreaciju univerzalno primjenjivog modela koji omogućuje dugoročno iskorištavanje prednosti koncepcije stvaranja marke u gradovima različitih razvojnih potencijala. Pritom se dinamika uklapanja projekta stvaranja marke u cjelokupni proces revitalizacije i razvoja gradova te definiranje optimalnog miksa marketing strategija razvoja mjesta prilagođava specifičnoj poziciji svakog grada na njegovoj razvojnoj krivulji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Davor Širola (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Širola, Davor
Stvaranje marke kao činitelj revitalizacije gradova // Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju / Grbac, Bruno ; Meler, Marcel (ur.).
Rijeka: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), 2008. str. 261-278
Širola, D. (2008) Stvaranje marke kao činitelj revitalizacije gradova. U: Grbac, B. & Meler, M. (ur.) Vrijednost za potrošače u dinamičnom okruženju. Rijeka, Ekonomski fakultet Sveučilišta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR), str. 261-278.
@inbook{inbook, author = {\v{S}irola, Davor}, year = {2008}, pages = {261-278}, keywords = {stvaranje marke, marketing mjesta, grad Rijeka}, isbn = {978-953-6148-73-8}, title = {Stvaranje marke kao \v{c}initelj revitalizacije gradova}, keyword = {stvaranje marke, marketing mjesta, grad Rijeka}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Rijeka} }
@inbook{inbook, author = {\v{S}irola, Davor}, year = {2008}, pages = {261-278}, keywords = {Branding, Place Marketing, city of Rijeka}, isbn = {978-953-6148-73-8}, title = {Branding as a Factor in Revitalising Cities}, keyword = {Branding, Place Marketing, city of Rijeka}, publisher = {Ekonomski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci ; Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)}, publisherplace = {Rijeka} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font