Pregled bibliografske jedinice broj: 944685
Stvaranje marke torpeda
Stvaranje marke torpeda // 3rd International Conference on Industrial Heritage, motto: "Rijeka, the historical traffic crossroad between Mediteranean and Europe", conference proceedings / Smokvina, Miljenko (ur.).
Rijeka: Pro Torpedo Rijeka, 2010. str. 493-513 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 944685 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stvaranje marke torpeda
(Creating the Torpedo Brand)
Autori
Zrilić, Nataša ; Širola, Davor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
3rd International Conference on Industrial Heritage, motto: "Rijeka, the historical traffic crossroad between Mediteranean and Europe", conference proceedings
/ Smokvina, Miljenko - Rijeka : Pro Torpedo Rijeka, 2010, 493-513
ISBN
978-953-56132-2-0
Skup
III. međunarodna konferencija o industrijskoj baštini pod motom: "Rijeka, povijesno prometno raskršće Mediterana i Europe“
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 12.10.2007. - 13.10.2007
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
marka ; stvaranje marke ; torpedo ; stvaranje marke grada Rijeke
(Brand ; Branding ; Torpedo ; Branding the city of Rijeka)
Sažetak
Benchmarking analizom sličnih primjera gradova, utvrđen je najpoželjniji model koji preporučuje početak stvaranja marke usporedno s regeneracijom grada. Pritom torpedo može biti značajna komponenta identiteta, kao i glavna točka obećanja marke grada Rijeke, no samo ukoliko se stvaranje marke tretira kao strateška, centralna sastavnica dugoročnog razvoja grada, utemeljenu na viziji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti