Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 944685

Stvaranje marke torpeda


Zrilić, Nataša; Širola, Davor
Stvaranje marke torpeda // 3rd International Conference on Industrial Heritage, motto: "Rijeka, the historical traffic crossroad between Mediteranean and Europe", conference proceedings / Smokvina, Miljenko (ur.).
Rijeka: Pro Torpedo Rijeka, 2010. str. 493-513 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 944685 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stvaranje marke torpeda
(Creating the Torpedo Brand)

Autori
Zrilić, Nataša ; Širola, Davor

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
3rd International Conference on Industrial Heritage, motto: "Rijeka, the historical traffic crossroad between Mediteranean and Europe", conference proceedings / Smokvina, Miljenko - Rijeka : Pro Torpedo Rijeka, 2010, 493-513

ISBN
978-953-56132-2-0

Skup
III. međunarodna konferencija o industrijskoj baštini pod motom: "Rijeka, povijesno prometno raskršće Mediterana i Europe“

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 12.10.2007. - 13.10.2007

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
marka ; stvaranje marke ; torpedo ; stvaranje marke grada Rijeke
(Brand ; Branding ; Torpedo ; Branding the city of Rijeka)

Sažetak
Benchmarking analizom sličnih primjera gradova, utvrđen je najpoželjniji model koji preporučuje početak stvaranja marke usporedno s regeneracijom grada. Pritom torpedo može biti značajna komponenta identiteta, kao i glavna točka obećanja marke grada Rijeke, no samo ukoliko se stvaranje marke tretira kao strateška, centralna sastavnica dugoročnog razvoja grada, utemeljenu na viziji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Rijeci

Profili:

Avatar Url Nataša Zrilić (autor)

Avatar Url Davor Širola (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Zrilić, Nataša; Širola, Davor
Stvaranje marke torpeda // 3rd International Conference on Industrial Heritage, motto: "Rijeka, the historical traffic crossroad between Mediteranean and Europe", conference proceedings / Smokvina, Miljenko (ur.).
Rijeka: Pro Torpedo Rijeka, 2010. str. 493-513 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Zrilić, N. & Širola, D. (2010) Stvaranje marke torpeda. U: Smokvina, M. (ur.)3rd International Conference on Industrial Heritage, motto: "Rijeka, the historical traffic crossroad between Mediteranean and Europe", conference proceedings.
@article{article, author = {Zrili\'{c}, Nata\v{s}a and \v{S}irola, Davor}, editor = {Smokvina, M.}, year = {2010}, pages = {493-513}, keywords = {marka, stvaranje marke, torpedo, stvaranje marke grada Rijeke}, isbn = {978-953-56132-2-0}, title = {Stvaranje marke torpeda}, keyword = {marka, stvaranje marke, torpedo, stvaranje marke grada Rijeke}, publisher = {Pro Torpedo Rijeka}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Zrili\'{c}, Nata\v{s}a and \v{S}irola, Davor}, editor = {Smokvina, M.}, year = {2010}, pages = {493-513}, keywords = {Brand, Branding, Torpedo, Branding the city of Rijeka}, isbn = {978-953-56132-2-0}, title = {Creating the Torpedo Brand}, keyword = {Brand, Branding, Torpedo, Branding the city of Rijeka}, publisher = {Pro Torpedo Rijeka}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font