Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 944670

Strateški marketinški plan destinacije Split 2017- 2022


Pivčević, Smiljana; Dragnić, Daša; Mikulić, Davorka; Najev Čačija, Ljiljana; Petrić, Lidija
Strateški marketinški plan destinacije Split 2017- 2022, 2017. (elaborat/studija).


CROSBI ID: 944670 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strateški marketinški plan destinacije Split 2017- 2022
(Strategic marketing plan for destination Split 2017-2022)

Autori
Pivčević, Smiljana ; Dragnić, Daša ; Mikulić, Davorka ; Najev Čačija, Ljiljana ; Petrić, Lidija

Izvornik
Strateški marketinški plan destinacije Split 2017-2022

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija

Godina
2017

Ključne riječi
marketing plan, turizam, upravljanje destinacijom
(marketin plan, tourism, destination management)

Sažetak
Strateški marketinški plan razvoja turizma destinacije Split uključuje analizu postojećeg stanja po svim relevantnim elementima te strateške smjernice i marketinške aktivnosti za razvoj turizma destinacije Split u periodu od pet godina.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Citiraj ovu publikaciju:

Pivčević, Smiljana; Dragnić, Daša; Mikulić, Davorka; Najev Čačija, Ljiljana; Petrić, Lidija
Strateški marketinški plan destinacije Split 2017- 2022, 2017. (elaborat/studija).
Pivčević, S., Dragnić, D., Mikulić, D., Najev Čačija, L. & Petrić, L. (2017) Strateški marketinški plan destinacije Split 2017- 2022. Strateški marketinški plan destinacije Split 2017-2022. Elaborat/studija.
@unknown{unknown, author = {Piv\v{c}evi\'{c}, Smiljana and Dragni\'{c}, Da\v{s}a and Mikuli\'{c}, Davorka and Najev \v{C}a\v{c}ija, Ljiljana and Petri\'{c}, Lidija}, year = {2017}, keywords = {marketing plan, turizam, upravljanje destinacijom}, title = {Strate\v{s}ki marketin\v{s}ki plan destinacije Split 2017- 2022}, keyword = {marketing plan, turizam, upravljanje destinacijom} }
@unknown{unknown, author = {Piv\v{c}evi\'{c}, Smiljana and Dragni\'{c}, Da\v{s}a and Mikuli\'{c}, Davorka and Najev \v{C}a\v{c}ija, Ljiljana and Petri\'{c}, Lidija}, year = {2017}, keywords = {marketin plan, tourism, destination management}, title = {Strategic marketing plan for destination Split 2017-2022}, keyword = {marketin plan, tourism, destination management} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font