Pregled bibliografske jedinice broj: 944670
Strateški marketinški plan destinacije Split 2017- 2022
Strateški marketinški plan destinacije Split 2017- 2022, 2017. (elaborat/studija).
CROSBI ID: 944670 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strateški marketinški plan destinacije Split 2017- 2022
(Strategic marketing plan for destination Split 2017-2022)
Autori
Pivčević, Smiljana ; Dragnić, Daša ; Mikulić, Davorka ; Najev Čačija, Ljiljana ; Petrić, Lidija
Izvornik
Strateški marketinški plan destinacije Split 2017-2022
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija
Godina
2017
Ključne riječi
marketing plan, turizam, upravljanje destinacijom
(marketin plan, tourism, destination management)
Sažetak
Strateški marketinški plan razvoja turizma destinacije Split uključuje analizu postojećeg stanja po svim relevantnim elementima te strateške smjernice i marketinške aktivnosti za razvoj turizma destinacije Split u periodu od pet godina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split
Profili:
Daša Dragnić
(autor)
Smiljana Pivcevic
(autor)
Ljiljana Najev Čačija
(autor)
Lidija Petrić
(autor)
Davorka Mikulić
(autor)