Pregled bibliografske jedinice broj: 944486
Razvoj emocionalne inteligencije djeteta: program za roditelje
Razvoj emocionalne inteligencije djeteta: program za roditelje // 22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe. Knjiga sažetaka / Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna (ur.).
Zagreb: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014. str. 143-143 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 944486 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvoj emocionalne inteligencije djeteta: program za roditelje
(Development of an emotional intelligence of a child: a program for parents)
Autori
Hajncl, Ljerka ; Vučenović, Dario
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
22. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe. Knjiga sažetaka
/ Pavlin-Bernardić, Nina ; Jokić, Boris ; Lopižić, Josip ; Putarek, Vanja ; Vlahović-Štetić, Vesna - Zagreb : Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2014, 143-143
ISBN
978-953-55079-4-9
Skup
2. Godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kako obrazovanju dodati boju - uloga i izazovi za psihologe
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 05.11.2018. - 08.11.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
emocionalna inteligencija, razvoj EI, program za roditelje
(emotional intelligence, development of EI, program for parents)
Sažetak
Program se sastoji od tri glavne faze. U prvoj fazi nastoji se potaknuti roditelje da sagledaju i razumiju osobna emocionalna obilježja, fokusirajući se na svijest o vlastitim emocijama i emocionalnim reakcijama članova obitelji kada su oni bili djeca. U drugoj fazi osvještavaju se načini emocionalnog doživljavanja i reagiranja roditelja sada, u vremenskom razdoblju neposredno prije rođenja djeteta. U trećoj fazi upoznaju se emocionalne kompetencije djeteta slijedeći kontinuum djetetovih emocionalnih reakcija. Spoznaje služe kao polazna točka dugoročnog procesa u kojem će kontinuirano djeca učiti kako prilagođeno i točno opažati, izražavati, razumijevati i upravljati svojim emocijama.
Izvorni jezik
Hrvatski