Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 944337

Izazovi suvremene škole: teorijski, metodički pristup oblikovanju nastave


Bedeković, Vesna
Izazovi suvremene škole: teorijski, metodički pristup oblikovanju nastave // Stručno-znanstveni skup metodičara, teoretičara, praktičara i mentora u vježbaonicama Učiteljskog fakulteta u Zagrebu
Zagreb, Hrvatska, 2018. (plenarno, nije recenziran, ostalo)


CROSBI ID: 944337 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izazovi suvremene škole: teorijski, metodički pristup oblikovanju nastave
(The challenges of modern school: theoretical, methodical and practical approach to the design of teaching)

Autori
Bedeković, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, ostalo

Skup
Stručno-znanstveni skup metodičara, teoretičara, praktičara i mentora u vježbaonicama Učiteljskog fakulteta u Zagrebu

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 13.03.2018

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Odgoj i obrazovanje, samoaktualizacija, međuljudski odnos, sustav vrijednosti, nastavni proces
(Education, self-actualization, interpersonal relationship, value system, teaching process)

Sažetak
Humanističko shvaćanje čovjeka kao aktivnog i stvaralačkog bića, koje vlastitom aktivnošću uz pomoć drugih ljudi nastoji u što većoj mjeri ostvariti svoje ljudske potencijale, odgoj i obrazovanje stavlja u funkciju samoaktualizacije i razvoja potencijala koje mladi čovjek ima u sebi s ciljem i zadovoljavanja njegove potrebe da razumije i osmišljava svijet oko sebe. Proces odgoja i obrazovanja u tom je kontekstu potrebno shvatiti prvenstveno kao odgoj i obrazovanje koje može biti produktivno i poticajno jedino ako mladom čovjeku omogućava razvijanje svih njegovih potencijala i ostvarivanje svih njegovih bioloških i socijalnih potreba. Jednako tako, proces odgoja i obrazovanja potrebno je shvatiti i kao proces ovladavanja kulturnim i civilizacijskim dostignućima društva. Želi li Hrvatska imati svoj autentični odgojno-obrazovni sustav primjeren 21. stoljeću, s jasno izraženom identitetskom komponentom, sadržaje odgoja i obrazovanja mora crpiti iz sustava vrijednosti hrvatskog društva, promišljajući teorijska ishodišta nastave i suvremene škole, na kojima treba temeljiti metodologijski pristup osmišljavanju koncepta i sadržaja odgojno-obrazovnog sustava, kao i metodički pristup oblikovanju nastavnog procesa i na njemu temeljeno praktično djelovanje odgajatelja, učitelja i nastavnika u neposrednoj odgojno-obrazovnoj praksi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Vesna Bedeković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bedeković, Vesna
Izazovi suvremene škole: teorijski, metodički pristup oblikovanju nastave // Stručno-znanstveni skup metodičara, teoretičara, praktičara i mentora u vježbaonicama Učiteljskog fakulteta u Zagrebu
Zagreb, Hrvatska, 2018. (plenarno, nije recenziran, ostalo)
Bedeković, V. (2018) Izazovi suvremene škole: teorijski, metodički pristup oblikovanju nastave. U: Stručno-znanstveni skup metodičara, teoretičara, praktičara i mentora u vježbaonicama Učiteljskog fakulteta u Zagrebu.
@article{article, author = {Bedekovi\'{c}, Vesna}, year = {2018}, keywords = {Odgoj i obrazovanje, samoaktualizacija, me\djuljudski odnos, sustav vrijednosti, nastavni proces}, title = {Izazovi suvremene \v{s}kole: teorijski, metodi\v{c}ki pristup oblikovanju nastave}, keyword = {Odgoj i obrazovanje, samoaktualizacija, me\djuljudski odnos, sustav vrijednosti, nastavni proces}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Bedekovi\'{c}, Vesna}, year = {2018}, keywords = {Education, self-actualization, interpersonal relationship, value system, teaching process}, title = {The challenges of modern school: theoretical, methodical and practical approach to the design of teaching}, keyword = {Education, self-actualization, interpersonal relationship, value system, teaching process}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font