Pregled bibliografske jedinice broj: 944331
Cjeloživotno obrazovanje učitelja za interkulturalne odnose
Cjeloživotno obrazovanje učitelja za interkulturalne odnose // Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu, XXIII/101 (2012), 127; 14-17 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 944331 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Cjeloživotno obrazovanje učitelja za interkulturalne odnose
(Lifelong Learning of Teachers for Intercultural Relations)
Autori
Bedeković, Vesna
Izvornik
Zrno : časopis za obitelj, vrtić i školu (0353-636X) XXIII/101
(2012), 127;
14-17
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
cjeloživotno obrazovanje učitelja, interkulturalni odnosi, interkulturalna kompetencija
(lifelong teacher education, intercultural relations, intercultural competence)
Sažetak
U radu se analizira problematika cjeloživotnog obrazovanja učitelja za interkulturalne odnose u kontekstu susreta različitih kultura koji se odvijaju u najraznovrsnijim oblicima komuniciranja, pri čemu se ističe važnost odnosa učitelja prema kulturno drugačijim učenicima te stjecanje interkulturalnih kompetencija i sve naglašenija potreba pripremanja i osposobljavanja učitelja za osobni i profesionalni stil života u kome će različitost doživljavati kao vrijednost, razvijajući onu razinu tolerancije prema različitostima koja će im omogućiti djelovanje usmjereno na promoviranje jednakih šansi za sve učenike. Poticanje strukturalnih promjena cjelokupnog sustava izobrazbe hrvatskih učitelja i njihovog profesionalnog razvoja kroz kontinuirano stručno usavršavanje i cjeloživotno obrazovanje promatra se kao višedimenzionalni proces tijekom koga stjecanje profesionalnih kompetencija postaje osnovom i pretpostavkom stručnog razvoja učitelja u svim fazama njihove profesionalne karijere.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Projekti:
130-1301761-1769 - Interkulturalni kurikulum i obrazovanje na manjinskim jezicima (Hrvatić, Neven, MZOS ) ( CroRIS)
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb
Profili:
Vesna Bedeković
(autor)