Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 944329

Utjecaj razredne klime na uspjeh učenika mlađe školske dobi


Šepović, Nikolina
Utjecaj razredne klime na uspjeh učenika mlađe školske dobi, 2009., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Osijek


CROSBI ID: 944329 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj razredne klime na uspjeh učenika mlađe školske dobi
(Impact of classroom climate on the success of younger schoolchildren)

Autori
Šepović, Nikolina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
13.06

Godina
2009

Stranica
69

Mentor
Bedeković, Vesna

Neposredni voditelj
Bognar, Ladislav

Ključne riječi
razredna klima, školski uspjeh, upravljanje razredom, škola usmjerena na učenika
(classroom climate, school success, classroom management, student-centered school)

Sažetak
Problematika diplomskog rada usmjerena je na utjecaj razredne klime na uspjeh učenika mlađe školske dobi. U drugom poglavlju iznesena su neka teorijska polazišta o samom pojmu razredne klime, pošavši od uspostavljanja pozitivne razredne klime, preko upravljanja razredom usmjerenim na učenika do uspostavljanja discipline i strukture ponašanja u razredu usmjerenom na učenika. Uz razmatranje uloge učitelja u školi usmjerenoj na učenika, s naglaskom na stilove vođenja i upravljanje razredom, uspostavljanje odnosa između učitelja i učenika te utjecaj sredine za učenje na uspjeh učenika mlađe školske dobi, izneseni su načini na osnovu kojih svaki učitelj može uspostaviti pozitivnu razrednu klimu u svom razredu te uspostaviti disciplinu, kako bi uspjeh učenika bio što bolji i kvalitetniji. Uspostava discipline u razredu usmjerenom na učenika podrazumijeva uspostavu autoriteta, uspostavljanje strukture pravila ponašanja te uspješno rješavanje učeničkog neposluha. Treće poglavlje odnosi se na empirijski dio rada u kome je dan osnovni metodološki okvir istraživanja. U četvrtom su poglavlju kroz raspravu opisani primjeri utjecaja niza okolnosti na uspjeh učenika mlađe školske dobi. Pod okolnostima podrazumijeva se socijalno okruženje, školsko i razredno ozračje, odnos učiteljica prema učenicima, emocionalno ozračje i međusobni odnosi među učenicima te suradnja učiteljica s roditeljima. Potrebni podaci prikupljeni su metodom sudjelujućeg promatranja uz bilježenje podataka odmah nakon promatranja. Kao dopuna navedenoj metodi provedeni su intervjui s učiteljicama, učenicima i roditeljima. Peto poglavlje donosi zaključna razmatranja o utjecaju razredne klime na uspjeh učenika mlađe školske dobi s mogućim savjetima za uspostavljanje pozitivne razredne klime koja utječe na kvalitetniji školski uspjeh učenika mlađe školske dobi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Ladislav Bognar (mentor)

Avatar Url Vesna Bedeković (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šepović, Nikolina
Utjecaj razredne klime na uspjeh učenika mlađe školske dobi, 2009., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Osijek
Šepović, N. (2009) 'Utjecaj razredne klime na uspjeh učenika mlađe školske dobi', diplomski rad, Učiteljski fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}epovi\'{c}, Nikolina}, year = {2009}, pages = {69}, keywords = {razredna klima, \v{s}kolski uspjeh, upravljanje razredom, \v{s}kola usmjerena na u\v{c}enika}, title = {Utjecaj razredne klime na uspjeh u\v{c}enika mla\dje \v{s}kolske dobi}, keyword = {razredna klima, \v{s}kolski uspjeh, upravljanje razredom, \v{s}kola usmjerena na u\v{c}enika}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}epovi\'{c}, Nikolina}, year = {2009}, pages = {69}, keywords = {classroom climate, school success, classroom management, student-centered school}, title = {Impact of classroom climate on the success of younger schoolchildren}, keyword = {classroom climate, school success, classroom management, student-centered school}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font