Pregled bibliografske jedinice broj: 944326
Interkulturalne kompetencije učitelja
Interkulturalne kompetencije učitelja, 2016., diplomski rad, diplomski, Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti, Mostar, Federacija BiH
CROSBI ID: 944326 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Interkulturalne kompetencije učitelja
(Intercultural competence of teachers)
Autori
Obad, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti
Mjesto
Mostar, Federacija BiH
Datum
18.02
Godina
2016
Stranica
62
Mentor
Bedeković, Vesna
Ključne riječi
multikulturalno društvo, interkulturalni odgoj i obrazovanje, interkulturalna kompetencija učitelja, studij razredne nastave, interkulturalni sadržaji
(multicultural society, intercultural teaching and education, teachers’ intercultural competence, Study Program in Class Teaching, intercultural contents)
Sažetak
Trajna potreba za prilagodbom obrazovanja demokratskim standardima suvremenog kulturno- pluralnog društva u centar pozornosti dovodi osnaživanje kompetentnosti pojedinca za (su)život u multikulturalnom okruženju, a ključne kompetencije učiteljske profesije imaju presudnu ulogu u odgoju i obrazovanju nadolazećih generacija za participaciju u suvremenom demokratskom društvu. Jedan od bitnih zadataka odgojno-obrazovnog sustava je priprema i osposobljavanje učenika i učitelja za (su)život u multikulturalnom društvu, pri čemu je usvajanje profesionalnih kompetencija učitelja potrebno sagledati u kontekstu stjecanja interkulturalne kompetencije i implementacije interkulturalnog odgoja i obrazovanja. Današnji učiteljski fakulteti koji obrazuju buduće učitelje imaju veliku odgovornost u osposobljavanju budućih učitelja za pripremu učenika za uspješan život u multikulturalnom društvu. U radu je analizom plana i programa preddiplomskog i diplomskog sveučilišnog studija Razredne nastave Fakulteta prirodoslovno-matematičkih i odgojnih znanosti Sveučilišta u Mostaru utvrđen broj i programski sadržaji obveznih i izbornih kolegija unutar kojih se obrađuju interkulturalni sadržaji koji potiču razvoj interkulturalne kompetencije u obrazovanju budućih učitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija