Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 9443

Rekoncepcija marketinga


Grbac, Bruno
Rekoncepcija marketinga // Ekonomija = economics : časopis za ekonomsku teoriju i politiku, (1996), 1; 19-39 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 9443 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Rekoncepcija marketinga
(Reconception of Marketing)

Autori
Grbac, Bruno

Izvornik
Ekonomija = economics : časopis za ekonomsku teoriju i politiku (1330-0636) (1996), 1; 19-39

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
partnerstvo; nova kultura; nove forme marketinga
(Partnership; New Culture; New Type of Marketing)

Sažetak
Dinamika okružja uvjetuje nova ponašanja. Gospodarski subjekti prilagođavaju se turbulentnim promjenama uvažavajući marketing kao osebujnu poslovnu filozofiju i koncept poslovanja. Marketing se mijenja i dolazi do njegove rekoncepcije. Analiza ukazuje da se kao odrednice rekoncepcije javljaju unapređenje ponude s novim partnerskim odnosima sudionika na tržištu i stvaranje nove kulture u čijem središtu je vrijednost koja se isporučuje kupcima. Implementaciju novina u marketingu osiguravaju ključni djelatnici koji raspolažu energijom i entuzijazmom potrebnim za stalno inoviranje znanja o tržištu.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
081003

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Bruno Grbac (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Grbac, Bruno
Rekoncepcija marketinga // Ekonomija = economics : časopis za ekonomsku teoriju i politiku, (1996), 1; 19-39 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Grbac, B. (1996) Rekoncepcija marketinga. Ekonomija = economics : časopis za ekonomsku teoriju i politiku, (1), 19-39.
@article{article, author = {Grbac, Bruno}, year = {1996}, pages = {19-39}, keywords = {partnerstvo, nova kultura, nove forme marketinga}, journal = {Ekonomija = economics : \v{c}asopis za ekonomsku teoriju i politiku}, number = {1}, issn = {1330-0636}, title = {Rekoncepcija marketinga}, keyword = {partnerstvo, nova kultura, nove forme marketinga} }
@article{article, author = {Grbac, Bruno}, year = {1996}, pages = {19-39}, keywords = {Partnership, New Culture, New Type of Marketing}, journal = {Ekonomija = economics : \v{c}asopis za ekonomsku teoriju i politiku}, number = {1}, issn = {1330-0636}, title = {Reconception of Marketing}, keyword = {Partnership, New Culture, New Type of Marketing} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font