Pregled bibliografske jedinice broj: 9443
Rekoncepcija marketinga
Rekoncepcija marketinga // Ekonomija = economics : časopis za ekonomsku teoriju i politiku, (1996), 1; 19-39 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 9443 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Rekoncepcija marketinga
(Reconception of Marketing)
Autori
Grbac, Bruno
Izvornik
Ekonomija = economics : časopis za ekonomsku teoriju i politiku (1330-0636)
(1996), 1;
19-39
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
partnerstvo; nova kultura; nove forme marketinga
(Partnership; New Culture; New Type of Marketing)
Sažetak
Dinamika okružja uvjetuje nova ponašanja. Gospodarski subjekti prilagođavaju se turbulentnim promjenama uvažavajući marketing kao osebujnu poslovnu filozofiju i koncept poslovanja. Marketing se mijenja i dolazi do njegove rekoncepcije. Analiza ukazuje da se kao odrednice rekoncepcije javljaju unapređenje ponude s novim partnerskim odnosima sudionika na tržištu i stvaranje nove kulture u čijem središtu je vrijednost koja se isporučuje kupcima. Implementaciju novina u marketingu osiguravaju ključni djelatnici koji raspolažu energijom i entuzijazmom potrebnim za stalno inoviranje znanja o tržištu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija