Pregled bibliografske jedinice broj: 944121
Profesionalna autonomija odgajatelja u ostvarivanju kurikuluma predškole
Profesionalna autonomija odgajatelja u ostvarivanju kurikuluma predškole // Državni stručni skup Izvan okvira
Nin, Hrvatska; Privlaka, Hrvatska, 2018. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
CROSBI ID: 944121 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Profesionalna autonomija odgajatelja u ostvarivanju kurikuluma predškole
(Professional autonomy of ECEC teachers in practicing the preschool curriculum)
Autori
Somolanji Tokić, Ida
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo
Skup
Državni stručni skup Izvan okvira
Mjesto i datum
Nin, Hrvatska; Privlaka, Hrvatska, 06.06.2018. - 09.06.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
profesionalna autonomija, odgajatelj, predškolski kurikulum, paradigme, slika o djetetu
(professional autonomy, ECEC teacher, preschool curriculum, paradigm, image of a child)
Sažetak
U izlaganju se ukazuje kako je profesionalna autonomija odgajatelja u ostvarivanju kurikuluma predškole narušena. Navode se dvije prevladavajuće paradigme kroz koje se definiraju i dvije različite slike o djetetu predškolske dobi. Kroz koncept prijelaznog perioda profesionalnog razvoja odgajatelja pojašnjavaju se razlozi trenutno prisutnog pristupa predškolskom kurikulumu u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Ida Somolanji Tokić
(autor)