Pregled bibliografske jedinice broj: 944112
Analiza opterećenja u razrednoj nastavi
Analiza opterećenja u razrednoj nastavi // 10. ljetna škola pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske. Programiranje opterećenja u području edukacije, sporta i sportske rekreacije / Findak, Vladimir. (ur.).
Zagreb, 2001. str. 86-88 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 944112 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza opterećenja u razrednoj nastavi
(Load class analysis in classroom teaching)
Autori
Tomljenović, Braco.
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
10. ljetna škola pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske. Programiranje opterećenja u području edukacije, sporta i sportske rekreacije
/ Findak, Vladimir. - Zagreb, 2001, 86-88
Skup
10. ljetna škola pedagoga fizičke kulture Republike Hrvatske.
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 24.06.2001. - 28.06.2001
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
razredna nastav, učenici, frekvencija srca, opterećenje
(classroom instruction, students, heart rate, load)
Sažetak
Cilj rada bio je provjeriti frekvecije srca i efektivnog rada na satu tjelesne i zdravstvene kulture u 4 razredu razredne nastave. Analiza opterećenja u razrednoj nastavi došlo se do zaključka da bi nastavnik trebao dobrim izborom vježbi, pravilnim rasporedom i prikladnom izvedbom i doziranjem osigurati postupno povećanje fiziološkog opterećenja na satu tjelesne i zdravstvene kulture. Za uzorak ispitanika koji su sudjelovali u mjerenju vrijedi sljedeće ; pravilna primjena metodičko organizacijsklih oblika rada, poznavanje dopunskih vježbi, metodičkim postupcima, cilju i zadacima rada, izboru gradiva, metodam rada, nastavnim sredstvima i pomagalima, predznanju učenika, zdravstvenom stanju učenika imaterijalnim uvjetima rada. Rezultati su obrađeni neparametrijskom metodom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija