Pregled bibliografske jedinice broj: 943869
Učitelj-kineziolog u razvoju djeteta
Učitelj-kineziolog u razvoju djeteta // Treći „Dani Mate Demarina“. Učitelj-učenik-škola / Prskalo, Ivan ; Vuček, Slavko (ur.).
Petrinja, 2003. str. 328-332 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso))
CROSBI ID: 943869 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Učitelj-kineziolog u razvoju djeteta
(Teacher-kinesiologist in child development)
Autori
Tomljenović, Braco
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
Treći „Dani Mate Demarina“. Učitelj-učenik-škola
/ Prskalo, Ivan ; Vuček, Slavko - Petrinja, 2003, 328-332
ISBN
953-99121-1-3
Skup
Treći „Dani Mate Demarina“
Mjesto i datum
Petrinja, Hrvatska, 23.05.2002. - 24.05.2002
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
razredna nastava, učenici, motoričke sposbnosti, funkcionalne sposobnosti
(classroom, pupils, motor skills, functional abilities)
Sažetak
Cilj rada bio je uvidjeti utjecaj nastave tjelesne i zdravstvene kulture na učenike. Nasatva tjelesne i zdravstvene kulture u lici ima dugu tradiciju. U Gospiću 1823. godine osniva tzv. Matematička škola namjenjena za potrebe školovanje dočasnika i službenika u Krajiškoj ličkoj pukovniji. Prdmeti koji su se izučavali bili su plivanje i mačevanje. Dans materijalni uvjeti u školama Gospića ne dozvoljavaju da se u potpunosti realizira plan i program tjelesne i zdravstvene kulture. Bitan je preduvjet za učenike razredne nastave zadovoljiti potreb za kretanjem i bavljenjem tjelesnom aktivnosti u slobodno vrijeme.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija