Pregled bibliografske jedinice broj: 943837
Stav studenta Visoke učiteljske škole u Gospiću o ocjenjivanju u području kineziološke kulture.
Stav studenta Visoke učiteljske škole u Gospiću o ocjenjivanju u području kineziološke kulture. // 13. ljetna škola Kineziologa Republike Hrvatske. Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije / Findak, Vladimir (ur.).
Zagreb, 2004. str. 263-267 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 943837 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stav studenta Visoke učiteljske škole u Gospiću o ocjenjivanju u području kineziološke kulture.
(The position of the student of the High School of Teacher Education in Gospić on evaluation in the field of kinesiological culture)
Autori
Tomljenović, Braco, Tomljenović, Frane
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
13. ljetna škola Kineziologa Republike Hrvatske. Vrednovanje u području edukacije, sporta i sportske rekreacije
/ Findak, Vladimir - Zagreb, 2004, 263-267
Skup
13. ljetna škola Kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 19.06.2004. - 23.06.2004
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
učenici, studenti, ocjena, opisno, tekuće
(students, grades, descriptive, current)
Sažetak
Cilj rada bio je anketem provjeriti ocjenjivanje u području kineziološke kulture kod studenata visoke učiteljske škole u Gospiću i može se zaključiti : 1. Studenti smatraju da je ocjenjivanje u školi objektivno, a kineziološkoj kulturi daju jednaku važnost kao drugim predmetima. Nisu imali negativnih iskustava pri ocjenjivanju, dobrog nastavnika cijene ali smatraju da nastavnik ne objasni dovoljno ocjenu i obaveze učenika prema nastavi. 2. Brojčano ocjenjivanje kao posljedicu navike i stava društvene sredine slažu se da je najobjektivnije i znaju što trebaju napraviti da bi dobili određenu ocjenu. Smatraju da brojčano ocjenjivanje nije lako odrediti i da roditelji i prijatelji nisu upoznati što se « krije« iza ocjene. 3. Opisno ocjenjivanje studentima je nepoznato, ali na osnovu informacija o opisnom ocjenjivanju smatraju da bi trebalo biti jasnije za učenika , traži veću pripremu, stimulativno je jer nema negativne ocjene, opisno ocjenjivanje je prilagođeno brojčanom a najveću pažnju daje se učenicima koji sudjeluju u nekom sportu. 4. Jedinstveni su u stavu da bi ocjenjivanje trebalo biti kombinirano, razmišljaju pozitivno i o drugim vidovima ocjenjivanja kao uspjeh učenika da se prikaže u postotku, smatraju da bi bilo najgore da nema nikakvog ocjenjivanja. 5. Prema kriterijima o vrstama ocjenjivanja najpoznatije im je završno ocjenjivanje, tekuće i periodično se provodilo ali nije bilo prethodnog ocjenjivanja. Prema načelima istakli su da je ocjenjivanje bilo pravedno i javno, nije bilo svestrano i realno a slažu se da je bilo sustavno i individualno. Nastavnici mjere inicijalna stanja grupe, imaju u obziru zdravstveno stanje učenika i studenti smatraju da treba napraviti katalog znanja. Ocjene su diferencirane vrlo visoko s ocjenom 4 i 5.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija