Pregled bibliografske jedinice broj: 943599
Antropološke predpostavke rada na učiteljskom studiju u Gospiću
Antropološke predpostavke rada na učiteljskom studiju u Gospiću // 16. ljetna škola Kineziologa Republike Hrvatske. Antropološke, metodičke, metodološke i stručne predpostavke rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije. / Findak, Vladimir (ur.).
Poreč, Hrvatska, 2007. str. 251-256 (poster, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 943599 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Antropološke predpostavke rada na učiteljskom studiju u Gospiću
(Anthropological Prerequisites of Work at the Teacher's Study in Gospić)
Autori
Tomljenović, Braco ; Tomljenović, Frane ; Radošević, Ivan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
16. ljetna škola Kineziologa Republike Hrvatske. Antropološke, metodičke, metodološke i stručne predpostavke rada u područjima edukacije, sporta, sportske rekreacije i kineziterapije.
/ Findak, Vladimir - , 2007, 251-256
ISBN
953-95082-2-3
Skup
16. ljetna škola Kineziologa Republike Hrvatske
Mjesto i datum
Poreč, Hrvatska, 19.06.2007. - 23.06.2007
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
studentice, prva godina, treća godina, antropologija
(student, first year, third year, anthropology)
Sažetak
Cilj rada bio je utvrditi razlike antropoloških obilježja studentica Učiteljskog studija u Gospiću na prvoj i trećoj godini studija. Rezultati ukazuju na povećanja vrijednosti kožnog nabora, opsega podlaktice i brzine pokreta kod studenata treće godine. Pada vrijednosti aerobnih sposobnosti. Mjerenja antropometrijskih obilježja studenata upućuju da su rezultati inicijalnog mjerenja na prvoj godini lošiji od Normi- 4 razreda srednje škole Tomljenović, (2007) Tijekom prve i druge godine studija rezultati antropometrijskih obilježja ostaju na istoj razini, a daljni pad vrijednosti antropometrijski obilježja vidljiv je opet u trećoj godini studija. Za studente Učiteljskih fakulteta kroz nastavni plan i program trebalo bi organizirati obavezno bavljenje kineziološkom aktivnosti svih pet godina i stvaranje navika bavljenja sportom u slobodno vrijeme, radi poboljšanja rezultata antropoloških obilježja te rada u nastavi kineziološke kulture u razrednoj nastavi. Statistička značajnost razlike između dvije aritmetičke sredine utvrđen je t-testom
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Kineziologija