Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 943597

Upravljanje znanjem i baze znanja u kontakt centrima


Lovrenčić, Sandra; Šestak, Martina; Andročec, Darko; Plantak Vukovac, Dijana; Stapić, Zlatko
Upravljanje znanjem i baze znanja u kontakt centrima // MIPRO 2018 - 41st International Convention / Skala, Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2018. str. 1302-1307 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 943597 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Upravljanje znanjem i baze znanja u kontakt centrima
(Knowledge management and knowledge bases in contact centres)

Autori
Lovrenčić, Sandra ; Šestak, Martina ; Andročec, Darko ; Plantak Vukovac, Dijana ; Stapić, Zlatko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
MIPRO 2018 - 41st International Convention / Skala, Karolj - Rijeka : Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2018, 1302-1307

ISBN
978-953-233-096-0

Skup
41st International Convention on Information and Communication Technology, Electronics and Microelectronics (MIPRO 2018)

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 21.05.2018. - 25.05.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
upravljanje znanjem ; baze znanja ; graf znanja ; kontakt centar ; CRM
(knowledge management ; knowledge bases ; knowledge graph ; contact centre ; CRM)

Sažetak
Upravljanje znanjem koje je danas potpomognuto modernom tehnologijom važan je čimbenik uspješnosti poslovnih sustava, pa tako i kontakt centara. Poseban izazov u izgradnji baze znanja kontakt centra predstavlja organiziranje i strukturiranje podataka i znanja prikupljenog kroz različite kanale, a potrebno ga je sistematizirati, strukturirati i pohraniti te potom ponovno učiniti dostupnim zaposlenicima (agentima) i korisnicima kontakt centara (također kroz različite kanale). Baza znanja kontakt centra koja uključuje različite tipove podataka, pa i multimedijske podatke, te njezino otvaranje korisnicima ima ulogu osigurati što jednostavniji pristup znanju, informacijama i podacima, i omogućiti korisniku samostalno rješenje problema prije samog poziva agentu kontakt centra. Rad istražuje moguće pristupe upravljanju znanjem u kontakt centrima kroz izgradnju baza i grafova znanja. Analiza postojećih istraživanja o korištenju koncepata upravljanja znanjem u kontakt centrima i sustavima za upravljanje odnosima s klijentima (CRM) pokazala je da u postupku integracije ova dva pristupa postoji znatan prostor za napredak, te su navedeni mogući smjerovi razvoja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

docs.mipro-proceedings.com

Citiraj ovu publikaciju:

Lovrenčić, Sandra; Šestak, Martina; Andročec, Darko; Plantak Vukovac, Dijana; Stapić, Zlatko
Upravljanje znanjem i baze znanja u kontakt centrima // MIPRO 2018 - 41st International Convention / Skala, Karolj (ur.).
Rijeka: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO, 2018. str. 1302-1307 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Lovrenčić, S., Šestak, M., Andročec, D., Plantak Vukovac, D. & Stapić, Z. (2018) Upravljanje znanjem i baze znanja u kontakt centrima. U: Skala, K. (ur.)MIPRO 2018 - 41st International Convention.
@article{article, author = {Lovren\v{c}i\'{c}, Sandra and \v{S}estak, Martina and Andro\v{c}ec, Darko and Plantak Vukovac, Dijana and Stapi\'{c}, Zlatko}, editor = {Skala, K.}, year = {2018}, pages = {1302-1307}, keywords = {upravljanje znanjem, baze znanja, graf znanja, kontakt centar, CRM}, isbn = {978-953-233-096-0}, title = {Upravljanje znanjem i baze znanja u kontakt centrima}, keyword = {upravljanje znanjem, baze znanja, graf znanja, kontakt centar, CRM}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Lovren\v{c}i\'{c}, Sandra and \v{S}estak, Martina and Andro\v{c}ec, Darko and Plantak Vukovac, Dijana and Stapi\'{c}, Zlatko}, editor = {Skala, K.}, year = {2018}, pages = {1302-1307}, keywords = {knowledge management, knowledge bases, knowledge graph, contact centre, CRM}, isbn = {978-953-233-096-0}, title = {Knowledge management and knowledge bases in contact centres}, keyword = {knowledge management, knowledge bases, knowledge graph, contact centre, CRM}, publisher = {Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Conference Proceedings Citation Index - Science (CPCI-S)
  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font